Heel gaaf Chris, dus de kast is 36,5? Perfecte maat voor een kleinere pols. Heb je een wristshot?
Altijd leuk om te lezen, jouw NA. Prachtig horloge, geniet ervan!
Een tof topic met bijpassende achtergrond muziek en mooie foto’s.
Veel draagplezier gewenst met deze kanjer ![]()
Gefeliciteerd met je NA wat een prachtige GS collectie heb je! ![]()
En wederom een mooie leerzame topic. Geniet ervan.
Weer genoten van je NA Chris en tegelijkertijd weer een lesje over Grand Seiko, natuurlijk feliciteer ik je met je nieuwe GS en wens je er veel draagplezier mee
![]()
En ben het met je eens dat de Grand Seiko’s toppers zijn waar veel aandacht aan besteed is.
En zo naast elkaar kan je goed de verschillen zien wat betreft de kasten, wijzerplaten en de wijzers.
Alleen dat muziekje Chris, heb het helemaal afgeluisterd, viel bijna in slaap ![]()
Goede move van je dat je de directeur persoonlijk een bericht stuurde, wat een gedoe allemaal. En dat er iemand in levende lijve je pakket bezorgt, heel bijzonder. Bij mij komt er een robot langs ![]()
Hé, het -natuurlijk welbekende en erg mooie- muziekje is al afgelopen en ik ben nog niet klaar met de foto’s en de ondertitels
.
Tof klokje hoor! ![]()
Krijg nou wat, Sigris is still alive. Tijd geleden dat ik je voorbij zag komen ![]()
Damn, weer zo’n mooie aanwinst, goeie keuze en gefeliciteerd natuurlijk!
Leuk lees voer weer dank. Enjoy van deze na. Je gaat hard met de Grand Seiko’s.
Man o man, 6 op een rij!!!, stel dat er 5 weg moeten, welke blijft er dan over vraag ik mij af ![]()
Prachtig horloge! Heel veel draagplezier.
![]()
Alle gekheid op een stukje, heel mooi horloge. We zijn inmiddels op een punt beland dat je vaker een NA topic hebt dan wij lunchen. Dat is wel eens anders geweest…
Mijn adem stokte toch even, zo mooi.
Ik was toevallig met de Sakura in de tuune bezig, dus bij deze.
Met Clematisbloesems. Mijn pols is een ranke 18,5 cm van omtrek. Wel vrij plat en breed.
Het moet maar eens afgelopen zijn voor dit jaar.
Tja. Moeilijke keuze. In echt barre tijden zou ik deze twee quartz shitters houden, en dan aan de curator vertellen dat ze toch geen fluit waard zijn.
Dit kan sowieso een mooie two piece verzameling zijn met een erg lage total cost of ownership, inzoverre je van twee stuks een verzameling kunt maken. Dat is de rationele keuze.
Als ik iets minder honger had zou ik deze 44GS Sakura als enige houden, de kersenbloesem, en als het kon die tweedehands Credor er bij. Eén is geen.
Daar moeten we eens wat aan doen, man! @HanDavinci kassa 1, alsjeblieft. Ergens in Ommen of zo, dat moet nondeju van het voorjaar te regelen zijn. ![]()
Mooi hoor
Weer graag gelezen Chris! En past ook erg lekker in het rijtje. Het is je gegund!
Zo, dat was even spannend. Gefeliciteerd met deze schitterende GS. Zo’n prachtige wijzerplaat. Veel draagplezier.
Prachtig horloge en wederom een prachtig, deels spannend, verhaal!
Geniet ervan!
Uitgebreid monoloog. Mooi horloge. Gefeliciteerd.
Yes! Een NA topic zoals het hoort ![]()
Mooi man. Die GS trouwens ook
Wat een plaatje. Geniet ervan!