NA: Bloesems, verhuld door de laatste sneeuw

Prachtige GS. Roze is mooi. Je uitgebreide toedracht was weer leuk om te lezen. Veel plezier ermee.

1 like

Prachtig hoor.
Omdat je schreef ‘Kirazuri-achtig patroon’, ben ik eens gaan kijken bij mijn SBGA465.
Quasi identiek patroon, verschillen zijn heel subtiel:

In ieder geval, geniet van deze schoonheid. :ok_hand:

2 likes

Je weet wel mijn hartslag omhoog te brengen Chris… allereerst natuurlijk door het horloge zelf (wat een pareltje weer :heart_eyes:), maar ook het verhaal (ik zou lichtelijk gek worden :sweat_smile:), en natuurlijk jouw prachtige Grand Seiko/Credor collectie.

Ik ben Heflin and I approve this NA post :ok_hand:t3:

1 like

Wat een aankoopavontuur! Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Veel plezier met je NA. Mooie verzameling GS heb je liggen.

1 like

Een mooie introductie van een schitterend horloge.
Ik wens je er een adembenemende tijd mee!!

1 like

Mooie toevoeging aan de GS collectie! Mooi uitgebreid informatief verhaal, met een tikje spanning. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd!! Weer een heel mooie aankoop :ok_hand:

1 like

Pfff, je moet wat over hebben voor de perfecte GS…
Gefeliciteerd met je NA, Chris. Geniet ervan!

1 like

Heel gaaf! Geniet van deze aanwinst :grinning:

1 like

Mooi stuk!:grinning: En mooie collectie hoor​:tada: veel plezier ervan!

1 like

Nog even een plaatje voor de sfeer. :slight_smile:

13 likes

Congratz bro! :100:
Heel lekker deze. :fire:

1 like

Gefeliciteerd met deze schitterende GS.
Een waardige aanvulling op je zeer fraaie collectie.
En dankjewel voor foto’s en de informatie.

1 like

Schitterend horloge! Perfecte toevoeging naast de SBGW303!

1 like

:sunny::grin::heart:

1 like

Wauw tof man! Van harte.

1 like

Heren, bedankt! :slight_smile:

3 likes

Ach, geprivatiseerde bedrijven zijn toch een stuk efficiënter dan overheidsbedrijven.

Gefeliciteerd met deze aanwinst. Geweldig zo’n collectie Grand Seiko’s. Op den duur wil ik er zelf ook een. Het zijn gewoon mooie dingen met een topafwerking.

2 likes

Dat is een hardnekkige mythe. Je gooit 'm zo los in de groep, maar heb je bronnen die dat cijfermatig onderbouwen? Ik zou je bijna aan willen raden om The Entrepeneurial State van Mariana Mazzucato eens te lezen, gevolgd door 23 Things they don’t tell you about Capitalism van Ha-Joon Chang. :slight_smile:

Dat de overheid niet efficiënt is wordt altijd geroepen door malafide figuren met een privatiserings-agenda die zodra ze aan de macht zijn de geldkraan voor belangrijke instanties dicht draaien, om vervolgens “zie je wel?” te roepen wanneer de kapotbezuinigde organisatie niet lekker meer loopt. Als de burgerij en pers dan overstag zijn delen ze de lucratieve contracten uit aan vriendjes met bedrijven, en vervolgens kunnen we met z’n allen gaan zitten toekijken hoe enshittification werkt.

Volgens mij beschrijf ik nu de NHS, voor wie een case study zoekt.

1 like