NA: Bulova Accutron Spaceview

Mooi man!

1 like

Heerlijk horloge!

1 like

Mooi, en nog een extra like voor de metamorfose :+1:t2:.

1 like

Gefeliciteerd !
Ja dat is de mooiste uitvoering prachtig.

1 like

Veel draagplezier.

1 like

Mooiste uitvoering van de Accutron, gefeliciteerd!

Edit: damn kerel, net filmpje gekeken. Ook daarvoor gefeliciteerd! Een mooie bijkomstigheid is dat ik eindelijk deze uitvoering op mijn maat pols kan zien. Ik heb de ronde versie gehad en die was gewoon te klein. Maar het model en het verhaal en de space heritage van het uurwerk maakt dat ik dit altijd een mooi horloge heb gevonden. En ik vraag me dus al tijden af, zou deze dan wel passen. En nu heb ik het antwoord, YESSSS!!!

Snel terugkomend op de space heritage, wist je dat er al 52 jaar een Accutron uurwerk op de maan aanwezig is? Zie mijn eerdere topic hierover

Beat that Omega!

2 likes

Prachtig horloge en weer veel bijgeleerd met het filmpje
:+1:
Ik kreeg bij het kijken gelijk suggesties van Youtube over afslanken :smile:

1 like

Hahahaha :rofl:

1 like

Fijn om te horen dat ik van dienst kan zijn! Die klok op de maan dat wist ik, maar het voelt nu wel als een vergetelheid in m’n video :crazy_face:

1 like

Heel cool horloge en toffe video over de geschiedenis!
Proficiat ook met het gewichtsverlies, geen eenvoudige opgave lijkt me :slight_smile:
Fijn om horen dat je je veel fitter en actiever voelt. En des te leuker dat je nu meer verschillende horloges kan gaan dragen :smiley:

1 like

mooi horloge, veel draagplezier! Bulova blijft mij vaker positief verrassen

PS & off topic: weet iemand toevallig welk Bulova model op de grote reclameborden op de A12 thv Utrecht staat?

grt

1 like

Mooie aanwinst! Mooie video ook! Ik moest even een andere video bekijken, maar Meine gute wat ben je afgevallen. Goed bezig!
Nu je pols wat kleiner is geworden moet je je naam niet veranderen naar Normal size wrist watches? :grin:

Veel plezier met de accutron!

1 like

Een goede video die ik je niet nadoe en een gemiste kans wellicht. Maar ach zie het als de verhalen over horloges zijn eindeloos!

1 like

Sinds gisteren heb ik een boek over de Accutrons (via @EnricoTutti), en de interesse in dit soort horloges is alleen maar groter geworden.

Geweldige horloges.

En ik heb toch even door je video’s geklikt en je transformatie is noemenswaardig! Proficiat met beide.

1 like

Prachtige aanwinst en een prachtig verlies (had ik al ergens in een ander topic gelezen)!
Heel veel draagplezier gewenst

1 like

Geweldig van harte gefeliciteerd, hier een foto van de mijne…de enige echte :grinning:

2 likes

Nu nog een scherpe foto nemen, Hennie, en ik ben er helemaal akkoord mee! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Derde keer goeie keer! :rofl::wink:

1 like

14 karaat gekocht bij Gerrit uit Nijkerk paar jaar geleden. Zoek alleen nog een origineel bandje van goud voor deze accutron. Maar kan er nergens een vinden ook Gerrit heeft er geen.

1 like