NA: De SKX is dood, lang leve de SKX killer?

Ik neem alles op het forum op met een lach en een knipoog. Dat houdt een topic fris!!

1 like

Mooie klok en heel amusant geschreven review!
Maar al die niet orgieginele nylon en lederen bandjes vind ik dus echt oerlelijk, iel en el cheapo staan en er totaal niet bijpassen.
Maar dan ben ik geloof ik de enige in…
No offence overigens.

Ik zou er een mooie en zware metalen band aan hangen!

1 like

Leuke review! Overigens volledig mee eens! Groeten van je blauwe broer

8 likes

Het zijn geen goedkope banden. Dat ze minder kosten dan een stalen bracelet maakt een fatsoenlijke colareb of een premium NATO niet goedkoop.

Sterker nog, gegeven het tweedehands-autohandelaar-gehalte van horloges met stalen banden zou ik durven stellen staal “goedkoper” te vinden, maar dan in culturele of sociaal-economische zin. :slight_smile:

Kortom: Over de banden worden we het niet eens. En da’s prima. :slight_smile:

Nee hoor, staal is bijzonder populair hier op het forum. You are not alone!

Ik wil ook een mini turtle. Denk ik. Maar dan gaat ie wel uit elkaar. Al is het alleen maar om die datumpukkel eraf te halen.
Denk dat een top hat safier hier wel tof op staat i.c.m. een faded bezel.

3 likes

Zodra de mijne binnenkomt overweeg ik er een tweede pukkel op te plakken. Om te treiteren.

8 likes

Haha. 2 op elkaar of die 2e gewoon op een willekeurige plek?

1 like

Compleet random inderdaad. En ik plak er 3 op je Quattro.

6 likes

Iemand nog interesse in een pre-order Quattro? Bij nader inzien ben ik van gedachten veranderd.

1 like

Hahaha no way Hosé eerst maar eens unboxen over een tijdje!

2 likes

Kan niet wachten.
Ohja, on topic: mini turtle :ok_hand:t3:

2 likes

Pukkeltje kan er snel vanaf voor de liefhebber. Het is idd een erg fijn comfortabel horloge. Zeker overwegen waard nu de SKX’en wat minder makkelijk te vinden zijn. En nog meer horloge ook :+1:

1 like

Da’s met een dag of twee onder de riem inderdaad ook gewoon voelbaar. Over een jaar of tien kom ik er op terug. :slight_smile:

Ik heb er gisteren eentje irl mogen aan schouwen en heb hem ook even
om gedaan.
Dat was de pepsi op rubber. ( dat rubber zou ik er meteen afhalen )
Maar goed, mijn indruk was heel goed.
Net allemaal iets compacter dan de SKX, wat scherpere lijnen ook.

Maar ja, ik heb al een SKX007 met een back up pepsi bezel die ik
af en toe wissel met de zwarte bezel.
De mini turtle zou voor mij min of meer een overbodige aanschaf
zijn.
Dus een SKX killer?
Neu, veur mij niet :grin:

Veel plezier met de NA :+1:

1 like

Ennuh… Strapcode heeft de bracelets al liggen :ok_hand:

Origineel (ook niet verkeerd!) hier voor 95 Euro:

3 likes

Een leestleukweg verhaal!!!

1 like

Mooie review! Ik ben al jaren gek met mn skx 007, wisselt regelmatig zijn veel duurdere broers af en houdt mooi
Stand . Top klok. Deze lijkt mij ook mooi

1 like

Na hem even op me ingewerkt te laten hebben vind k 'm steeds mooier worden.
Maar het is geen vervanger van de SKX-en want één van hun primaire kenmerken is de dag/datum-functie en die is juist zo leuk.
Ik kan nooit wachten tot het weer weekend is om de blauwe zaterdag en rode zondag te zien verschijnen :wink:

3 likes

Toch mooi hoe meningen verschillen. :grinning:

Ik heb een aantal SKXen gehad. Allemaal met andere wijzerplaat, ik vind die dagaanduiding verschrikkelijk.

4 likes

Leuk schrijfsel. Ik vergeleek deze in het begin ook met de turtle. Maar dat mag je niet doen eigenlijk. Ga deze toch ook eens moeten uitproberen me dunkt. Enjoy!

1 like