NA: De SKX is dood, lang leve de SKX killer?

Ik ben blij dat je er blij mee bent, zeker ook omdat het genant zou zijn als je tot de conclusie was gekomen dat ik het onterecht op had zitten hemelen. :slight_smile: :+1:

Veel plezier er mee!

7 likes

Dank je wel! :slightly_smiling_face::+1:

2 likes

Ik vind 'm echt heel mooi, vooral de rode. Terwmijl ik nooit verwacht had voor rood te gaan met een horloge. Ik dacht sowieso dat ik klaar was met nieuwe horloges kopen…

2 likes

Jaa… die rode :heart:

2 likes

Gaaf ding, en mooi review. Feit is dat ik net 3 dagen een skx007 heb anders ging deze direct op 't verlanglijstje

1 like

Ach, ik heb de 009 en deze, dus het één hoeft het ander niet uit te sluiten. :grin:

1 like

Nee maar mijn bescheiden studenten budget staat dat voorlopig niet toe

2 likes

Ik vind hem leuk, behalve het loepje. En dat vind ik dan ook gelijk zo slecht dat daarmee het horloge omlaag dendert op mijn verlanglijst.

Los daarvan vind ik @HanDavinci zijn mods mooi om te zien. Zeker de roze SARB037 DJ, maar die zou ik ook zonder loep houden.

2 likes

Ja, de loupe plus de kroon op drie zijn voor mij killers … de mini Turtle komt dus ook niet om mijn pols.

Het is in ieder geval een spraakmakend ontwerp :wink:

1 like

Zei Adriaan dit ook niet in het boek ‘Adriaan en Olivier?’

2 likes

Ach, de kroon op drie, zo zijn ze ooit begonnen bij de Seiko, en dat heeft in de moderne tijd ook wel op horloges als de Shogun gezeten. Ik vind juist de kroon op vier wat gimmicky, maar ik draag ze rechts, dus dan maakt het ergonomisch gezien geen reet uit.

Het loepje, daar dacht ik net zo over tot ik er een zag, ergens, in levenden lijve. Valt reuze mee, en voor een ouwe lul die aan de leesbril moet (en dit is pijnlijk om toe te geven) is het best handig.

2 likes

Ik heb al bijna tien jaar een leesbril, maar ik blijf een gezonde afkeer van datumloepjes houden :wink:

2 likes

Loepje is er in 10 seconden vanaf :ok_hand:

1 like

Dat had ik vorig jaar te laat door, anders had ik eentje die ik van Seiko heel mooi vond niet laten schieten.

En mocht je je er echt aan storen zal er vast wel een vervangend saffiertje voor te vinden zijn lijkt me

1 like

Fuck, ik wil die rode echt. Maar ik had mezelf beloofd geen nutteloze zooi meer te kopen.

2 likes

Betaal je invoerrechten via Eglobal? :thinking:

Nee.

Nee. Maar je mag die van mij overnemen. Ik heb hem een keer een dag gepast en krijgt verder helaas geen draagtijd. Het is een fijn horloge. Hij is splinternieuw, zoals je weet.:slightly_smiling_face:

2 likes

De mini-turtle PADI is toch gewoon de leukste door de golfplaat. Misschien op de limited groene Zimbe na. Die is ook echt schitterend(er).

5 likes