Het moet op een horloge forum toch mogelijk zijn een nieuwe release van een Nederlands merk te bespreken/bekritiseren?
100% …maar moet dat in een NA topic van iemand die er zichtbaar plezier aan beleefd? Maak dan een nieuw topic aan. Maar goed, ieder zijn mening.
is het je al opgevallen dat de punt van het deel met de gaatjes dezelfde hoek heeft als de Buckle?..
Waarom blijf jij maar volhouden dat leden die het goed bedoelen Ronald iets niet gunnen?
andere kast ook zo te zien…
En een andere band
Wellicht verkeerde woordkeuze, niet bewust, maar hoe zou jij het vinden als je met veel plezier een NA laat zien waar zo veel commentaar op komt? Alsof je een grove miskoop hebt gedaan. Ik vind het echt niet fraai. That’s all.
Enne als we iets vinden van @Arie_Kabaalstra of diens horloges, laten we daar dan even een nieuw topic voor openen. Wie weet loopt het deze keer niet uit de hand.
Ik mag geloof ik niet meer my two cents zeggen, maar dat zou ik nou wel willen …
Voor die gare datejustjes en daydates heb je dus pak en beet een euro of 125,- voor gegeven? Desalniettemin feedback is een cadeautje
Geniet met volle teugen van deze unieke aanwinst, puur handwerk en prachtige techniek!
Als iemand een NA post hoef je toch niet alleen maar te juichen? Of wordt dit binnenkort ook toegevoegd aan de forum regels?
Ik zie in de dit topic eigenlijk heel veel nette kritiek op het horloge wat ook nog eens volledig terecht is.
Ik geloof niet dat er iemand bij zit die de TS iets niet gunt
Daarin ligt voor mij de kern van het verhaal.
We zitten op een horloge forum , er staat een nieuw nederlands horloge merk op.
Dat kan toch niks anders dan gaaf zijn?
Ik als klant ga samen met Jan verder de Inst3 een level up te krijgen.
Er ligt een goede basis , de reis gaat verder!
Schrijf ik dat ergens? Verder: Oké.
Samenvattend wel ja
heftige comment. Wel slim om hier rolex bij te halen. Defqon 1
Dat is ook erg vervelend en niet iets wat je wil en daar ben ik het helemaal met je eens. Maar niks zeggen en feliciteren kan ook niet in dit geval. Tsjaah dan heb je een dilemma .
Mijn opmerking was ook niet gericht op het horloge maar op de kwaliteitscontrole.
't is er niet een uit jouw atelier denk ik?..
Ik vind die kast er echt super gaaf uitzien. Echt een mooie “tool watch” uitstraling Alleen de wijzerplaat en wijzers zijn niet mijn ding
Je beroept je hier wel de hele tijd op. Ik denk dat ronaldo wel een vermoeden had dat dergelijke reacties kwamen. Hij zeikt er minder op dan jij.
Als ik op reis ga dan controleer ik van te voren het oliepeil, de bandendruk, zit er voldoende brandstof in de tank etc. Goed voorbereid kost even tijd. Denk niet dat mn vrouw het op prijs stelt als we halverwege de Vogezen langs de kant van de weg zonder benzine staan. Ja schat het is een leerproces he! Volgend jaar weet ik beter.