NA : Dumet Instrument 3

Ik zie niet in waarom je in je eigen NA-topic je vreugde zou moeten onderbreken om je verse NA te verdedigen tegenover hordes personen die er wat van te vinden hebben. Richt de kritiek desnoods aan Jan als je dat zo nodig vindt, maar ik zie niet in waarom de koper van zijn product het moet ontgelden.

Dat is inderdaad zo, in de ogen van iedereen die geen cent in het project heeft zitten :joy:

En waar de starter van dit draadje niets aan kan doen… maar toch is zijn feestelijke NA-topic naar de gallemiezen.

5 likes

Iedereen zit (en zet) op zijn of haar niveau in dit tijdverdrijfje. Een leuke dwarsdoorsnede zien we met name in dit topic ontstaan. Het blijkt maar weer eens dat het helemaal niet nodig is om horloges uit 1960 te kopen voor de vintage feel of die doorgeleefde look :wink:

2 likes

Dat snap ik best, maar dan heb ik de essentie van mijn reactie jammer genoeg niet op jou over kunnen brengen.

1 like

Dat hoeft ook niet. Desniettemin is dit hét topic over de eerste uitlevering van het eerste horloge van Jan. Dan is het niets meer dan logisch dat daar de meningen over het desbetreffende horloge gegeven worden.

Elke vorm van kritiek van mijn kant is gericht op Jan, maar zodoende ook op het product.

En blij toe in mijn geval, want ik heb in een ver verleden ook overwogen om mij voor een DumeT in te schrijven. Sorry, maar het is een bevestiging van een optelsom aan twijfel. Wie betaalt, bepaalt, maar dat betekent wat mij betreft niet dat mensen die er geen geld in hebben zitten er ook geen mening over mogen hebben. Ik hoop ook dat Jan de reacties tot zich neemt, en er in de toekomst wellicht meer aandacht aan zal spenderen. Dat gun ik Jan voor de toekomst van zijn merk.

Dat is jammer, ben ik het mee eens. Zo te horen is Ronaldo er echter niet minder blij om en ziet hij een en ander realistisch in. Daarnaast vind ik het ook zo wat om een ‘DumeT kritiek only’ topic aan te maken. Ik heb mijn mening hier denk ik geventileerd bij gebrek aan een betere plek daarvoor. Ik sta echter wel achter mijn woorden, en zal het hierbij laten.

1 like

Dat klopt , mij maak je de urine niet lauw.

Door zelf een objectieve NA te maken , met daarin ook een kritische noot , hoopte ik dat anderen hieraan niet onnodig veel meer aandacht hoefden te geven.

Hopelijk kijkt iedereen even kritisch naar zichzelf als naar de Inst3.
Elk woord wat je over iets zegt , zegt vaak 10 woorden over jouw zelf…

24 likes

Bravo.

4 likes

Ik ben toch wel een beetje verbaasd. In mijn nog korte tijd op het forum heb ik een paar ongeschreven regels ontdekt. Eén van die regels leek me te zijn dat je niet negatief doet in een NA-topic. Ik heb er ook wel eens mensen voor op de vingers getikt zien worden door ervaren forumleden. Wanneer je een horloge niet mooi vindt negeer je het topic of feliciteer je de NA-schrijver zonder verder een oordeel over het horloge te geven.
Nu is dit de Dumet, dus speciaal. Maar volgens mij heeft Jan ook zelf een topic gemaakt over dit horloge, genaamd “een bijzonder moment”. Dus wanneer men zijn mening over het horloge kan geven kan het ook daar, desnoods met verwijzing naar de foto’s.

Ik ben het met Mafkees eens dat dit het NA-topic van TS bederft en persoonlijk vind ik dat not done.

30 likes

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

3 likes

Dus iedere keer wanneer het mij ontbrak aan inspiratie en ik iets schreef als “gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, geniet ervan in goede gezondheid, buona notte maan maan semper nocte fidelis wingardium leviosa etcetera” is dat door iedereen opgevat als “ik vind je horloge niet mooi”? :scream::scream::scream:

13 likes

:joy:

1 like

:rofl::rofl:

3 likes

subcinericius

1 like

Ik kan het niet beter verwoorden!!
Als het mogelijk was had ik je bericht meer dan 1 keer geliked.

3 likes

Volgens mij zijn het juist deze zogenaamd politiek correcte leden die Ronald een rotgevoel bezorgen. Want er is door de leden die kritiek op het horloge hadden al meerdere malen gezegd dat ze enorm blij zijn voor Ronald, maar dat aan het horloge wel het een en ander verbeterd kan worden. Vervolgens wordt dat door andere leden dan weer verbogen tot een aanval op Ronald persoonlijk en dat zijn zin in het horloge nu vast en zeker verdwenen moet zijn. Ja, zo lukt dat ook wel inderdaad.

En de vergelijking met de lelijke bruid met stinkadem snap ik ook niet helemaal. We hebben het hier over een product, niet over een persoon. Hier valt aan te schaven en te perfectioneren. Hoe je uit je moeder komt moet je het maar mee doen. Maar als mijn vriend Klaas voor 2 ruggen een importbruid uit Okkiewokkiestan laat komen en ze heeft een bochel en een nog grotere snor dan Chiel Montagne vraag ik wel of hij het bonnetje nog heeft, want zo stond ze niet in de folder.

9 likes

Het punt is dat als iemand superblij met z’n bruid komt aangelopen, je niet steeds moet willen zeggen dat ze twee tanden mist. Dat had ie vast ook al gezien en hij kan ‘r blijkbaar goed mee leven.

Blijkt al uit bericht 1 van de TS dat ie meer dan tevreden is ondanks de gebreken. Laat het dan ook zo. Zet geen vergrootglas op het horloge om toch maar ‘je gelijk’ te pakken. Niemand, echt niemand, zit daarop te wachten namelijk.

18 likes

Shit man, ik ben een van de weinigen die nog weet wie dit is!

4 likes

Ik ook, al is dat van tell sell reclames :rofl::rofl:

2 likes

En als Klaas nou aangeeft dat hij met alle plezier scheermesjes bij de HEMA gaat halen en dat zo’n bochel met een operatie ook wel gefikst is?

1 like

Hell yeah!

afbeelding

1 like

Ik dacht toch dat het een cultheld was! Hoe ga ik dit dan eens visualiseren voor de iets jeugdigere leden? De baron van Bassie en Adriaan? Of is dat ook al weer te oud… Snorren zijn anno nu passé natuurlijk :joy:

1 like