NA: Een limited edition. Wait, wut?

He Chris, een abfab* verhaal!
Heerlijk om te lezen en om aan de hand meegesleurd te worden door het traject vol haakse bochten en wendingen.
Lekkere foto’s, kekke klok.
Herken veel van de zaken die je beschrijft.
Mijn exemplaar uiteindelijk bij Onno terechtgekomen, en daar heb ik vrede mee omdat hij ook enthousiast is en blijft.
Verkoop destijds ging beetje in een opwelling en in de roes van een aanschaf van een andere tijdsmeter.

Ha, en zo gaan we weer verder, op naar de volgende!

:+1:

Geniet ervan

*abfab. : absolutely fabulous Jennifer Saunders, Joanna Lumley. Zeer aan te bevelen engelse humor

3 likes

NEE!

JA

1 like

Ik heb voor de verandering je epistel gelezen. :wink: Maar dat komt alleen omdat ik dit een fantastisch horloge vind. En ik, kuch, stiekem, kuch, een beetje jaloers ben. Kuch …

3 likes

Maar jij had er toch ook een?, Die zwarte met rode kleuren…staat me bij, maarrrr…mijn hoge(re) leeftijd brengt meer gaten in geheugen, en meer excuses aan anderen met zich mee.

2 likes

U vraagt, wij draaien.

Jij hebt toch die Urushi die hier de revue passeerde?

Met die Makie wijzers die @Da_Watcher hier benoemde, compleet met prachtige video er bij?

Die jaloezie is wederzijds, ik weet niet of het een troost is. En laat het me weten als je er vanaf wilt. :slight_smile: :+1:

3 likes

Sorry Chris, dat is mijn tekst!
:laughing:

1 like

Absoluut een prachtig horloge. Wauw, die wijzers lijken wel van ivoor wat prachtig kleurt bij die intense blauwe wijzerplaat. Zeer bijzonder! Geniet ervan! En laat ons blijven genieten met mooie plaatjes!

2 likes

Je bedoelt deze de Byakudan nuri. Haha, nee deze zouden we immers samen kopen. Weet je nog? :blush:

Ik heb deze Urushi. De Sarx029

2 likes

Prachtig en leuk geschreven. Mooi ding, heel stijlvol en mooie details ook :ok_hand:t2:

2 likes

Yep, maar ik heb altijd diepe gevoelens jegens de jouwe gehad. Nog steeds overigen. De Shippo is ook niet te versmaeden overigens.

2 likes

May the best man win. Als dat gebeurt moet er wel een Airman uit, want kisten vol. En ik koop er niet meer dan drie. Uit principe. :wink:

Maarreh…

Die wijzers doen me zo sterk denken aan het concept van de Mandala.

Maar goed, we gaan off topic.

Als je dat in het bijzijn van m’n vrouw zou roepen zou ze met tot spleetjes samengeknepen ogen naar je zitten loeren, op licht agressieve manier.

Ik ben een wat lossere lichtekooi, als je het ooit aandurft kunnen we goed een week of twee ruilen. :slight_smile:

2 likes

Jahaaaa, nu weet ik het weer!
Nog steeds wel een ding waar ik gerommel in mijn buik van krijg.
Wattissiemooi!

2 likes

Prachtig verhaal. Met plezier gelezen en een onwaarschijnlijk mooi horloge!

1 like

Dank je! Komende van de hoofdmeester is het zeker een mooi compliment.

1 like

Uiteindelijk wil je een Seiko Limited.

Veel draagplezier!

2 likes

Ohhh, oohhhh Chrisssssie, gaan we op deze tour?
Hahaa, nou dan, dan, dan, …

Ik ben morgen in E bij mijn zwager, dan pik ik hem wel op.

1 like

Ik wacht even op de managementsamenvatting.

Fijn weekend allemaal :+1:

2 likes

Mooi verhaal, gefeliciteerd :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Ho ho… Ik zie @Anacharsis nog geen enkele beweging maken om die Urushi weg te kieperen. Het was tenslotte een voorwaardelijk verhaal. :pray:

  • Geil al jaren op zowel Seiko als emaille
  • Heb geen ruggegraat, vandaar toch een limited gekocht
  • Ding is supercool
  • Het heeft vier jaar geduurd voordat ik een paar geleende boeken terug gaf.
  • Ik schaam me op meerdere vlakken

Zo.

7 likes

Correct. Ik ben het zéker (nog) niet van plan. Maar zeg nooit nooit hè?

2 likes