NA een ouwe bekende

Een Turtle is altijd leuk! En dit is ook wel de beste uitvoering. :ok_hand:

1 like

SRPE93K1 gok ik?

1 like

Ik kan zeker helpen @EricPP! Maar ik ben zeker geen expert :laughing:

@marnixmoed Ik wil even vooraf zeggen dat ik de prijzen net ken voor het vervangen.

Tsim Sha Tsiu:

Time-Mileage:

Half Engelse website. Ik denk dat dit de beste keus is in TST.

A7 Watch and Repair:

Ik ken deze zelf niet. Interessant genoeg hebben ze glazen voor Rolex, Tudor en Omega. Voor andere merken doen ze het ook maar moet je zelf het glas meegeven om te vervangen.

Central:

Natuurlijk, Classic Watch Repair:

Yeui Shing Watch Repair Service Center:

Volledig Chinese Website. Dit zit in Central.

3 likes

Gefeliciteerd Marnix met deze Turtle, idd een hele leuke Seiko. Wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:
Zo vind ik de padi king turtle ook best wel gaaf, waar ik ook heel blij mee ben :+1:

1 like

Bedankt voor de vele tips. Ik ga eens contact met hen opzoeken.

1 like

Oh ja, voor degenen die de Fiffer nog niet kennen, hier wat meer info:

Zo’n turtle is gewoon een klassieker, altijd prima om er zo eentje bij te hebben.

1 like

Gefeliciteerd !
Mooie duiker.

1 like

Gefeliciteerd, kerel! Zeker een van de leukere Seiko’s!
Zit jij nu langere tijd in Hongkong?

1 like

Gefeliciteerd, Turtle altijd goed. :slight_smile:

Maarreh… inbraak? Watsgeburt? Kut man.

1 like

Altijd mooi om deze in je collectie te hebben. Veel plezier ermee!

1 like

Lekker heur

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst :ok_hand:

1 like

Leuk! Geniet ervan!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze fantastische aanwinst! Geniet ervan in goede gezondheid🍀

En de groeten van zijn neef;)

1 like

Yep, dat is em!

Hoi Ed, zo n maandje met wat uitstapjes naar t vaste land v China.

1 like

:thinking:

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/een-slecht-uiteinde-inbraak/540369?u=marnixmoed
:cry:

Er is nog een boel meer weg, maar ik heb de lijst niet meer geupdate, aangezien t delen v zo lijst niet mocht op t forum.

Smaken verschilkenlen heh :wink:

Maar ik heb gemerkt dat ook deze Turtle zo zn mindere kantjes heeft. Kom ik misschien later nog op terug.

1 like