NA: Eindelijk een rechthoekige rakker. Van Longines.

Goed verhaal, leest lekker weg. Geestig die overwegingen en voorkeuren maar dan het gevoel dat overheerst. Zo gaat dat soms.

Ouwe Longines wil ik nog wel. Mooie modellen, gave geschiedenis

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst!

Ik ben er zelf twee jaar terug geweest. Zeker een aanrader! Het museum ligt midden in de fabriek en je krijgt dan een privé tourtje van één van hun historici. Erg leuke ervaring.

1 like

Heerlijk vakantie verhaal met als einddoel deze prachtige klassieke aanwinst.
Ik vindt 'm mooi :ok_hand: :ok_hand::ok_hand:

1 like

Gelukgewenst met je Longines!
Opvallend je beschrijving. Behoorlijk in uitersten verwoord. Is dat een karaktertrek?

1 like

Ik verslikte me serieus toen ik las dat je een Longines gekocht had.:grin: gelukkig is het het kutste horloge dat je ooit gekocht hebt.:crazy_face: Een kleine opmerking en nooit gedacht je te moeten corrigeren maar Longines stamt uit 1832. Echt het is een prachtig mooi merk. Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. En over de grote uitvoering die hier rondzwerft? :wink:

2 likes

Ik hou hier van. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je gemankeerde maar volledig geaccepteerde - nee - omarmde aankoop! Toch mooi hoe iets dat niet klopt, kloppender is dan dat. Het plezier bij het dragen ervan en het genot van vierkant in de collectie maakt alles goed.

Watskeburt met de 5157? #nopressure

1 like

Heerlijk om te lezen tijdens mijn kopje koffie in koele omgeving en mijn Longines om de pols. Gefeliciteerd broeder, prachtig horloge!

1 like

Genoten van en gelachen om je mooie verhaal. En
 een prachtig horloge natuurlijk.

1 like

Allereerst gefeliciteerd met de NA! :champagne:
Je hebt er weer werk van gemaakt, wat ik altijd kan waarderen! :+1: Ik moest bij het muziekje wel direct denken aan een jaren '80 reclame. Ben even kwijt wat dit nou ook alweer was. Een creditcard? :thinking:
Wat betreft het horloge; ja geinig model! En de verschillende banden geven het idd echt een heel andere karakter. Daarnaast grappig hoe jij kennelijk jezelf nog kunt verrassen, door zo blij te zijn met een horloge dat zo niet voldoet aan jouw eigen wensen en eisen, maar desondanks dus zo leuk kan zijn! :grin: Geniet ervan! :beers:

1 like

daar hebben ze de Longines Heritage Classic Sector voor in de catalogus

@Fate_Amenable_To_Change
proficiat met deze kutaankoop!
prachtige wijzerplaat en dito blued wijzers. datumvenster was niet nodig maar wel prima te doen op deze manier. bij mij komt er ooit ook nog wel iets rechthoekigs, ik kan bijna niet anders als architect :slight_smile:

geniet ervan!

4 likes

Gefeliciteerd

1 like

Het was weer even doorlezen, maar je verhaal is leuk en interessant. Erg mooie Longines. Heel veel plezier ermee.

1 like

Heerlijk en eerlijk verhaal. Leest als een roman :smile: Ik hoop dat Longines weer in je achting stijgt dankzij deze toffe NA.

Jouw beschrijving van de kastvorm, maten, wijzers, indices en wijzerplaat maakt me oprecht nieuwsgierig naar deze prachtige Longines. Gefeliciteerd en draag hem in goede gezondheid

1 like

Prachtig verhaal!
En als Milaan liefhebber extra mooi dat je daar hebt kunnen slagen.

Geniet ervan!

1 like

Mooi exemplaar, mooi verhaal, geniet ervan!

1 like

Ik vind dat kunt ding prima te pruimen :+1:t3:. Wel op de blauwe band graag, of anders er een chique leren bandje bij scoren.

1 like

Cool ding!

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd!

En de eerste wristshot die ik van jou zie :smile:

1 like

Ha, dank weer voor je smakelijke relaas. En ik moet zeggen: Gefeliciteerd! Complimenten. Een erg geslaagd model.

Ik herken je zoektocht en wil ooit graag ook nog een carré model aanschaffen. Ooit, wellicht na de oplevering van ons nieuwe huis (eind volgend jaar of zo :roll_eyes:)

Mijn aller-allereerste Zwitserse horloge was dit

Op een leren band veel chiquer, maar uiteraard geen “langwerpige” kast.

Het blijft dus kriebelen, maar al jaaaaren geen knoop doorgehakt.

1 like