Was de reclame van brand bier
Eh, dit is geen hydroconquest maar een oud model quartz conquest. Niet meer nieuw leverbaar en wss de inspiratie voor de diesel waar je het overhebt.
Oh, echt?! Dat was het favoriete bier van mân opa. Hoe kon ik dat nou vergeten?!
Trouwens net weer even gekeken, op YT en daar staat bij dat ie uit '97 is, trouwens. Voor mijn gevoel was het tien jaar eerder. Maar het zal wel.
Nee, het is toch echt in de jaren 80 gefilmd en past goed bij het tijdsbeeld van toen.
Denk 1987 of 1988
âhij glimt als een hondelul in de maneschijnâ LMAO
Daâs wel een hĂŠĂŠl aparte, nogal onsmakelijke beeldspraak⌠Voer voor psychologen?
LiefâŚ
Gelukkig maar. Blijft er tenminste wat over voor de èchte liefhebbers.
Gefeliciteerd met dit art-deco hebbeding, uit toch wel een van de mooiste kunststromingen ooit (naast Jugendstil). Soms moet je gewoon de knoop doorhakken en de ratio even laten voor wat 'ie is.
complementairâŚ
Inderdaad.
je bent oud. Ik ook hoor, maar toch.
Nee, gewoon iets wat mân broer riep toen hij nog instructeur was in het leger. âMannen, laarzen moeten glimmen als een hondelul in de maneschijnâ.
Ik zal die fout mân leven lang blijven maken, vrees ik.
Onii chaaaaaaaaaan
Dat stond in de tekst, hè. Ik verzin het niet zelf
@Fate_Amenable_To_Change hoe vind je de bediening van de kroon? Ik vind deze veel te glad en dus een crime om het horloge op tijd te zetten.
Dit zijn onze his and hers dolce vitas.
Wat maakt een horloge Art Deco? Alleen de wijzerplaat (patronen en/of cijfers) of ook de kast? (Uitstulpingen aan de flanken).
Geometrische vormen, de manier waarop alles naar een centraal punt toe loopt, de belettering, en zeker ook de uitstulpingen aan de kast, die ook weer strak van vorm zijn.
Dit alles staat in schril contrast tot het minimalistische van Bauhaus en het ornate en naturistische van Art Nouveau.
Comme ci, comme ça.
Leuk koppel!
Dank!
Wat leest dat lekker weg zeg,koffie voor koud laten worden
Supertof verhaal en snap ook echt wel waar je het stukje emotie over rationeel laat gaan. btw: vind het een hele mooie horloge!
Mooi verhaal en een nog mooier horloge, super aanwinst.
Erg veel draag plezier
Leuk verhaal! Het is een mooi horloge. Vooral de bruine band geeft het horloge een mooie look.
Haha, nee weet ik. Ik had 'm volgens mij al eens eerder voorbij zien komen in een stukje proza van Fate.