NA eindelijk is hij er gekomen...

Prachtig, gefeliciteerd met je aankoop! :+1:

1 like

Van harte gefeliciteerd!

1 like

Strak horloge, gefeliciteerd! Draag hem in gezondheind

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier

1 like

Gefeliciteerd en veel draagplezier! Altijd op tijd :smiley:

1 like

Gefeliciteerd met je grail!

Valt wel mee, ik denk eerder dat het een product is van een totaal andere filosofie. Zelfs een totaal andere kijk op technologie en tijdswaarneming, als je het mij vraagt.

Ik zou hier geen voorspellingen over durven doen, als ik jou was. Zelf ben ik van de 45mm grote tech-bommen (van Citizen weliswaar, maar toch) richting steeds kleinere en ouderwetse dress watches aan het afdalen, anderen op dit forum komen uit een 36mm Rolex wereld en zijn zich nu juist naar kolossen met enorme lume aan het bewegen, weer een derde kan goed een Ploprof naast een Marlin naast een Patek hebben liggen… Inzicht schrijdt voort, en overal op een andere manier.

Kan ik je daar nog vanaf praten? Koop dan een Casio Oceanus. HIer een reviewtje voor de smaak:

G-shocks. Brrr.

Famous last words. We zien je van het voorjaar wel weer met een NAtje, als ik dat zo lees. Want mensen die over “als x het begeeft” bezig zijn, zijn al weer bezig met de vervanger.

5 likes

Wat een geweldig horloge en leuk omschreven. Heel veel plezier ermee.

1 like

Goed gedaan Glenn! Gefeliciteerd met je prachtige horloge en met je begripvolle echtgenote!

1 like

Mooie aanwinst. Er gebeurd veel op de wijzerplaat, maar niet "te"veel.
Geniet ervan :+1:

1 like

Heel mooi horloge! Vooral de blauwe sub-dials zijn prachtig :heart_eyes:

1 like

Prachtige Astron, Glenn. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd. Heel erg mooi horloge. Veel draagplezier.

1 like

De welbekende honeymoon phase waar je in beland bent. :rofl: De jeuk voor een GS komt vast wel weer over een tijd.

Maar gaaf horloge, veel draagplezier!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je Astron prachtig gewoon en een leuk verhaal. Met een GS kun je alleen de tijd aflezen dan kan de Astron toch ietjes meer.:wink::smiley:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige aanwinst. Ik wist niet dat er zoveel functies op een horloge konden zitten. Veel draagplezier.

1 like

Top! Staat je goed. Gefeliciteerd

1 like

Prachtig horloge, ik heb de Astrons altijd interessant gevonden, en inderdaad mooi afgewerkt.

Ik zie dat het 24-uur wijzertje een uur verder staat dan de gewone tijd op je horloge. Is dat de bedoeling, of heb je je home time niet op Nederlandse tijd staan?

1 like

Mooi ding Glenn…

1 like

Dat is inderdaad een prachtige Astron. Normaliter niet mijn stijl horloges, maar ik moet bekennen dat deze wel erg gaaf is! Gefeliciteerd

1 like

Mooi model, gefeliciteerd!

1 like