NA Eulit perlon (Panama blue) bandje voor Seagull 1963

Een nieuwe aanwinst topic voor slechts een horlogebandje? Ja! Waarom ook niet.

Ik was wel benieuwd naar perlon en afgezien van een miskoop bij cheapestnato’s geen ervaring mee gehad. Eulit krijgt over het algemeen wel goede reviews dus ik wilde dat wel proberen. Hieronder de foto’s en dan wat bevindingen.

Wat vind ik ervan: ik snap nu wat men bedoelt, Eulit is inderdaad stug. Maar ik dacht daarbij aan mijn crappy personen bandje ooit, dat sneed en schuurde en daarvan is bij dit bandje totaal geen sprake. Hij voelt licht om de pols, omdat hij wat stug is verschuift het horloge wat minder dan bijvoorbeeld met natuurlijke, heb ik het idee.

Zoals je ziet veel verschillende kleuren blauw, in het echt meer / gedetailleerder dan op de foto. Heel raar maar afhankelijk van het licht lijkt het bandje soms donker marineblauw en soms lichtblauw, dat zie je op de foto wel. Het mooie is dat dit ook geldt voor de wijzers van de Seagull, dus dat verraste me positief.

Waar ik voor ging was eigenlijk meer zoals onderstaande foto. Die is één kleur, donkerder, grijzer, ziet er ook mooi uit maar is wat lastiger te vinden denk ik. Wat vinden jullie? Geslaagd?

29 likes

Zeer geslaagd! Ik denk dat naar aanleiding van dit topic er weer aardig wat mensen een Seagull 1963 op het verlanglijstje zullen zetten. Mooie foto’s!

5 likes

De betere bandjes die Eulits!

Staat mooi zeker in combi met die zeemeeuw!

1 like

Zoals @anon50762135EV al zei knappe foto’s en de combinatie met de Seagull maakt het inderdaad allemaal zeer begeerlijk.

3 likes

Mijn beste,

Een zéér geslaagde combinatie!!
Het heeft een ontspannen, speelse uitstraling!!
Ik wens je er dan ook een plezante tijd mee. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Haalt gelijk die blauwe wijzers naar voren, mooi :+1:

1 like

Prachtig!

1 like

Thnx, fijne reactie! Foto’s waren direct na het omdoen, op een slechte locatie met niet al te best licht en uit de losse pols met de telefoon, maar gelukkig toch wel mooi geworden! :joy:

Leuk dat met een ander bandje weer ineens hernieuwde waardering voor je horloge kunt krijgen.

1 like

Mooie combinatie :yum: & het zijn inderdaad prima bandjes. Ken geen band die je beter af kunt stellen.

1 like

Super mooi :sunglasses:

1 like

Denk dat ik deze ook weer ga kopen. Had hem weg gedaan omdat ik de HFLE 2017 had besteld maar die is al geflipperd. Vind dit nog steeds een geweldig horloge met een prettige maat.

2 likes

Ik vind het echt heel mooi staan, hele gave combinatie. Ik heb vandaag ook al zitten gluren naar Eulit bandjes😎

2 likes

Zeer geslaagde combinatie :+1:

2 likes

Trend Art heeft ze voor een goede prijs.

2 likes

Heel erg mooi!:+1:t2: Nog niet eerder gezien volgens mij

1 like

Erg leuk! Ik vind jouw band persoonlijk meer karakter hebben en ook beter bij het speelse karakter van de Seagull passen dan het bandje dat je voor ogen had. Mooie aanwinst

1 like

Daar heb ik heb vandaan, €10,90 op eBay en paar euro verzending :+1:

Mooi, dankjewel! Voel ik me weer een stukje beter bij m’n aankoop, ik vind die andere ook nog steeds mooi maar deze is wel meer bijzonder.

2 likes

Zo, nog eentje om het af te leren voor hij naar de reguliere ‘wat dragen wij vandaag’ topics gaat :stuck_out_tongue:

4 likes

Mooi zeg die bandjes! Ik ga er ook achteraan.:+1::sunglasses:

1 like

Ik moest wel even wennen aan de kleur, omdat ik gewend Was aan de military olijf groene kleur.

Maar blauw match ook best leuk met zn blauwe wijzers.

1 like