Mooi verhaal en ja het mag gezegd worden, een fucking mooi horloge
Van een verwoestende pracht
Wauw, wat een mooie GS Chris!
Ik had een 40mm niet meer verwacht bij jou, maar soms moet je je principes flexibel interpreteren.
In ultimo is het voor mij zelfs een cirkeltje, want deze hele misĆØre is eigenlijk begonnen toen ik in Herzeliyya in 2007 dit horloge kocht:
Ik heb dat ding ook nog steeds, en ofschoon ik de band niet meer mooi vind (want teveel richting de nineties, en ook nog eens vast aan de kast) is het wel iedere keer smullen qua draagcomfort.
Die Ploprof is natuurlijk altijd super, super cool.
Ik heb zo eens een rondje bij daglicht gekuierd, en je hebt gelijk. Dat had niet anders gemoeten.
Dank je!
Or did you mean paus? Thanks man!
Je zou voor de gein eens zoān limited Citizen in de handjes gedrukt moeten krijgen, maar ik waardeer het punt. Vaak is het een gezandstraalde ellende. Bij een Ploprof past dat als gegoten, maar bij veel horloges is het het ook niet.
Yup. Kwestie van tijd voor iemand er over begon⦠Ik had 'm liever ook weg gelaten. Hij is wel goed uitgevoerd. Dat wel.
Ik ook, uiteraard, maar op dit moment heb ik niks wat ik in zou willen ruilen op iets anders. We gaan het meemaken.
Dank, heren! Verwoestende pracht is wel erg dichterlijk gesproken, trouwens, chapeau.
De SPB317 was met 41mm ook nipt over die grens, maar bij een duikhorloge voelt dat toch wat anders. Evengoed kon ik geen betere GS bedenken voor mij, met Spring Drive uurwerk.
Bedankt voor het leuke verhaal en de onderbreking met wat muziek. Heb weer genoten!
Too dat je na al dat wachten, jouw Shunbun eindelijk om je pols kan slingeren. Heerlijk!
Enne⦠een top einde van je verhaal. Veel draag-, kijk en fotografeer plezier met deze heerlijke GS!
Mooi, mooi, mooi!
Dank je! Dit is ook voor het eerst dat ik acht maanden lang met een aankoop-proces bezig was geweest. Kijken, beslissen, voor-bestellen, aanbetalen, verder sparen, af en toe een kattebelletje naar mān dealer, etc etc etc, om vervolgens het ding te ontvangen⦠Dat was al een heel traject als je die vier jaar loeren negeert.
Dank!
Fantastisch! Van harte!
Geweldig mooi horloge. Veel plezier ermee. Erg leuk om je toedracht te lezen.
Fantastisch dat je de Shunbun dan eindelijk hebt! Enorm grote blij voor je
Mooie uber-GS Chris, wat een plaatje!
Springdrive is mooie techniek, accuraat en die zwevende secondewijzer.
Het enige dat mij persoonlijk een beetje stoort is de power reserve, ze hadden zelfs voor een no-date mogen gaan met deze intense wijzerplaat.
Vooral veel draagplezier toegewenst met dit eindbaas-horloge. Geniet ervan.
Heerlijk verhaal, gelezen met het muziekje uit het 1e filmpje.
Ik denk dat dit toch wel 1 van de allermooiste Grand Seiko is wat er bestaat.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst !
Geweldig mooi horloge en een goed verhaal
Dankjewel en veel draagplezier
Super horloge gefeliciteerd! Idd een klapper Mooie fotoās erbij en leuk verhaal. Prachtig!
Dank je! Ik heb 'm inmiddels een dag om de pols en ik moet bekennen dat ofschoon ik dat ook dacht, het aan de pols allemaal heel erg gebalanceerd is.
Er zijn wat elementen die stabiel zijn in het constante lichtspel van de wijzerplaat, de power reserve is een mooi kleur elementje, en de datum is zo mooi groot en leesbaar uitgevoerd dat het echt wat toevoegt.
Kortom, maat, gewicht, ontwerp, in het handje is het allemaal net goed, inclusief de minuut-track op de rehaut.
Dank!
Geweldig! 1 van de mooiste GSāen, en 1 van de weinige die ik serieus zou overwegen te kopen.
wil je van me weten welke ik op 1 heb staan? Dan zou ik even het verdraaide ref.nummer moeten gaan opzoeken, en heb je morgen of overmorgen een antwoord
Wat een prachtige NA. Misschien wel de mooiste GS die er is! Heeeel veeel plezier!
Heel mooi! Ik las boezems.
Met recht ƩƩn van de mooiste platen van GS. Dat in combinatie met springdrive maken dit horloge al tot een zen moment om de pols. Prachtige aanwinst hoor, geniet er van!