Sodeju. Komt daar een pakje tissues bij om het kwijl uit je mondhoek te vegen?
Dit komt toch wel in de buurt van perfectie.
Ben zelf niet zoān fan van een power reserve indicator op de dial maar zelfs dat hebben ze mooi gedaan.
Geniet van je NA. Trouwens, bij de Jumbo zijn de billendoekjes in de aanbieding. Die kun je ook goed gebruiken voor je mondhoek.
Ik adviseer die voor de gevoelige huid.
Doe ermee wat je wilt.
Geblauwde secondewijzer, vlijmscherpe uur- en minutenwijzer, mooie markeringen en een hele interessante en mooie plaat.
Heeft best wat raakvlakken met jouw Shunbun, die daarom voor mijn ook kort volgt achter deze 013.
Schitterend horloge Fate! En een prachtige introductie. Met veel plezier gelezen!
In de lente spoelt het prille zonlicht toch juist alle donkere en kille tinten weg? Dus uit praktisch oogpunt begrijp ik je commentaar op de geborstelde wijzers, maar ik denk niet dat er een betere optie zou zijn geweest.
Prachtig horloge! Mooi verhaal erbij zoals we van jou gewend zijn. Ok, een power reserve meter op de wijzerplaat is niet mijn smaak maar verder een schoonheid!
Heb me recent verdiept in de SpringDrive, wat een mooie techniek! Ik heb de laatste weken het gevoel van āuiteindelijk wil je toch een Seiko SpringDriveā¦ā Vergeet gewoon die Rā¦x
Veel draagplezier en nu komt er rust in je verzameldrangā¦
Een geweldig horloge, geĆÆntroduceerd met een geweldige tekst. Het is altijd weer genieten! Als deze hetzelfde titanium heeft als mijn ex-sbga231, dan vind ik de uitstraling daarvan heel mooi. Donkerder dan staal, maar toch met de bling van de gepolijste onderdelen.