NA: Gevallen bloesems, drijvend op water

Sodeju. Komt daar een pakje tissues bij om het kwijl uit je mondhoek te vegen? :drooling_face:
Dit komt toch wel in de buurt van perfectie.
Ben zelf niet zo’n fan van een power reserve indicator op de dial maar zelfs dat hebben ze mooi gedaan.

Geniet van je NA. Trouwens, bij de Jumbo zijn de billendoekjes in de aanbieding. Die kun je ook goed gebruiken voor je mondhoek.
Ik adviseer die voor de gevoelige huid.
Doe ermee wat je wilt.

1 like

En weer een prachtig horloge erbij.
Heel veel plezier ervan.

1 like

Nu wil ik het uiteraard weten. Welke dan? Omiwatari? Witte broer? Spring drive White Birch? Lake Suwa? Iets anders roze?

Dank je wel! Doen binnenkort wel even ergens een broodje, dan kun je 'm bepotelen.

Dat lezen we allemaal, Henk. Da witte gij ook. :slight_smile:

Als je niet zeker bent… Maar ja, als het blijft jeuken moet je ooit krabben, zeg maar.

:rofl:

Zo snel kwijl ik niet meer, en ik ben nog net een tandje te jong om weer te beginnen. :+1:

Dank!

4 likes

Wat een heerlijk stuk vakmanschap. Zowel van jou als GS. Een horloge met een verhaal. Zoals het heurt. Ik zie deze graag binnenkort eens irl.

image

Einde van jouw horlogereis? Echnie!

1 like

Gewoonweg fantastisch :ok_hand:

Nogmaals gefeliciteerd met de juiste keuze :slightly_smiling_face:

1 like

Heel mooi NA topic voor een prachtig horloge. Gefeliciteerd en veel plezier ermee. :star_struck: :ok_hand:

1 like

Lekker man. Die wil ik wel eens een keertje passen.

1 like

Het ref.nummer is SLGH013. Ik heb geen definitieve nickname gezien, maar ik zag ā€œSnowscapeā€ en ā€œSnowmeltā€ voorbij komen.

Voor mij al het mooie van GS in 1 gepakt:

Geblauwde secondewijzer, vlijmscherpe uur- en minutenwijzer, mooie markeringen en een hele interessante en mooie plaat.
Heeft best wat raakvlakken met jouw Shunbun, die daarom voor mijn ook kort volgt achter deze 013.

2 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Geniet ervan!

1 like

Schitterend horloge Fate! En een prachtige introductie. Met veel plezier gelezen!

In de lente spoelt het prille zonlicht toch juist alle donkere en kille tinten weg? Dus uit praktisch oogpunt begrijp ik je commentaar op de geborstelde wijzers, maar ik denk niet dat er een betere optie zou zijn geweest.

Heel veel draagplezier!

1 like

Oh, ik ben er zeker van dat deze er ooit komt hoor.
Alleen nog het ministerie van financiƫn zien over de streep te krijgen :wink:

1 like

Man wat een prachtige aanwinst :star_struck: gefeliciteerd!

1 like

Bijna…

zonder dopje!

2 likes

Gefeliciteerd met de NA en een schon stukske tekst weer, Henk

1 like

Knetters wat een aanwinst!

Fijn stuk ook om te lezen en prachtige foto’s.
Lekker man.

:facepunch:

1 like

Wauw! Echt een heel mooi horloge! :pray:t3::hugs::heart_eyes:

Voorlopig de laatste zei je… voor dit jaar?:grimacing:

1 like

Prachtig horloge! Mooi verhaal erbij zoals we van jou gewend zijn. Ok, een power reserve meter op de wijzerplaat is niet mijn smaak maar verder een schoonheid!

Heb me recent verdiept in de SpringDrive, wat een mooie techniek! Ik heb de laatste weken het gevoel van ā€œuiteindelijk wil je toch een Seiko SpringDriveā€¦ā€ Vergeet gewoon die R…x

Veel draagplezier en nu komt er rust in je verzameldrang…

1 like

Een geweldig horloge, geĆÆntroduceerd met een geweldige tekst. Het is altijd weer genieten! Als deze hetzelfde titanium heeft als mijn ex-sbga231, dan vind ik de uitstraling daarvan heel mooi. Donkerder dan staal, maar toch met de bling van de gepolijste onderdelen.

1 like

prachtig ik heb genoten van je verhaal en foto’s geniet van je N.A.

1 like

Ja, dit moet ik in het echt zien :heart_eyes:

1 like