NA: Gevallen bloesems, drijvend op water

Heeel nice! Gefeliciteerd ermee :grin:

1 like

Mooi verhaal en een prachtig horloge. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd! Zoals altijd bij jou, zeer uitgebreid en interessant verhaal, wat leuk is om te lezen. En natuurlijk over een heel mooi horloge gaat. Veel draagplezier en show hem regelmatig.

1 like

Nog steeds een prachtig horloge :ok_hand:t2:
Heel veel draagplezier gewenst👍🏻

1 like

Van harte! Die wijzerplaat is echt mooi!

1 like

Wat een beauty :star_struck: met het muziekje op de achtergrond je verhaal gelezen en al zwijmelend naar al die prachtige foto’s gekeken.
Hier is maar een woord voor…
image

1 like

Vind dat jou Seiko uit 2007 er nog prima uit ziet, en daar gaat het om Chris het draagcomfort moet goed wezen en dat is bij jou Seiko GS ook van toepassing. Nice😎

Dank je wel Chris🙏

Zou die GS wel eens willen bewonderen, ben heel benieuwd naar die wijzerplaat :sunglasses:

Welke omgeving woon je? Misschien wonen we wel dichtbij elkaar🫣

1 like

Heerlijk verhaal over een inderdaad mooi horloge. Maar eerlijk gezegd heb ik het meest genoten van het nummer van Eddie Chacon. Inmiddels al wat meer beluisterd en ontdekt dat hij ook nog fotograaf is; mijn hobby.

Leuk, dat horloge, maar dank je wel voor deze muzikale ontdekking.

2 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Geniet ervan en veel draagplezier.

1 like

En dat is echt een echt onbetaalbaar koopje ,als je er oog voor hebt en kunt vastleggen en nooit te herhalen is ,doordat het steeds weer anders is .Genieten dus …had ergens gelezen dat je het besteld had en gedacht die haal je wel op tijdens een vakantie in Japan op het moment dat daar de kersenbloesems vallen ,ergens in maart ,schijnt een heel event te zijn .
Maar je hebt hem al en perfect geïntroduceerd :ok_hand:

Chris ,van harte gefeliciteerd met deze wel zeer bijzondere aanwinst ,van de meester-makers van de wijzerplaat .

1 like

Prachtig :star_struck: en van harte met dit sieraad…

1 like

Een schitterend horloge!

Van harte met deze aanwinst en veel genot toegewenst!

1 like

Chacon heb ik dit jaar zelf ook pas ontdekt. Maar iedereen kent 'm natuurlijk eigenlijk uit de jaren negentig van het in mijn ogen wat kitscherige Would I lie to you.

Dit is wel heel erg slechte Arrenbie, daar zouden Badu en D’Angelo de wenkbrauwen over optrekken, dus ik ben blij dat ie tegenwoordig low-key alternative soul maakt. :slight_smile: Maar het blijft een soort guilty pleasure, Charles & Eddie.

Ik kon 'm ook nog scherp kopen ook, dus da’s mooi meegenomen. Ik heb tenslotte geen last van m’n geld, en iets kopen waar je erg lang plezier van kunt hebben is altijd een klein cadeautje, of het nou om een trui, pan, hark of horloge gaat, zeg maar. Dank je!

Dank, heren!

2 likes

Mooi verhaal! Schitterend horloge, een dial om letterlijk mee op wolkjes te lopen.
Geniet ervan !

1 like

Prachtig :ok_hand::ok_hand:

Enjoy :+1:

1 like

Heel mooi!

Geniet ervan!

Maar dat moet wel gaan lukken denk ik! :sweat_smile:

Beauty…

1 like

Prachtige foto’s, gefeliciteerd met je aankoop!

1 like

Heel mooi verhaal, fantastisch horloge.
Een GS staat heel hoog op mijn verlanglijstje (en dan specifiek deze) maar dat kost me wel een paar jaar sparen. Dus dat zal hem wellicht nooit worden aangezien ik mijzelf in de tussentijd waarschijnlijk weer laat gaan en een of twee andere horloges koop.
Wie weet ooit…

1 like

Prachtig gefeliciteerd! Staat op mijn wensenlijstje

1 like

Heel mooi deze aanwinst Chris :sunglasses:
Prachtig afgewerkt en meer ‘Grand Seiko’ dan een spring drive gaat het niet worden.

1 like