NA: Glashütte PanoMaticLunar

:ok_hand:

Mooi!

Ik sta alvast als éérste in de rij als je hem weer verkoopt… :wink:

1 like

Allereerst: gefeliciteerd met je aanwinst! :smile: Prachtig horloge, ik ben benieuwd naar de foto’s/verhalen!

Leuk om dit te lezen! Grappige vergelijking welke ik wel enigszins begrijp, leuk verwoord :+1:

Dat weet ik ook niet. Ik heb via veel verschillende manieren horloges gekocht (denk aan via fora/Chrono24/juweliers/persoonlijke ontmoetingen). Wat de beste manier is? Misschien wel afwisseling. Altijd een horloge bij juwelier kopen: nee dankjewel. Altijd kopen via persoonlijke ontmoeting: lijkt me teveel werk, nee een combinatie lijkt me goed!

En dat van te voren allemaal filmpjes kijken en alles ervan zien komt mij ook bekend voor. Toch blijft in het echt altijd net anders.

Ik ben benieuwd hoe het komende tijd gaat, zie graag je verhalen (review? :sunglasses: ) en foto’s tegemoet!

Review?

Ik zou niet weten wat ik zou moeten schrijven . . .

Of 'ie een beetje op tijd loopt?

Op dit moment loopt 'ie drie seconden voor.

Zal het eens in de gaten houden . . .

Zo. Een echte Twentenaar. :joy: 'Waarom zou ik er nog iets over schrijven, hij dut ‘t toch?’

Misschien omdat mensen er benieuwd naar zijn. Het is geen goedkoop horloge, zulke topics helpen mensen beslissen in hun keuze.

Nu heb je je forumnaam laten veranderen want…

…maar je hebt je volledige voor- en achternaam nog in je profiel staan Big Benny. Dat zou ik even aanpassen als je je zorgen maakt over je privacy :vampire:

Groetjes uit Enschede!

4 likes

Vwb. naam en toenaam: dank voor de tip! :neutral_face:

Zal in 't vervolg beter opletten. :confused:

Ja, de klok ist ankieken wa weerd! :slightly_smiling_face:

Loopt nog steeds! :wink:

3 likes

Precies dat! Op internet zijn inderdaad genoeg foto’s/videos/review en stukken geschreven over het horloge…

Maar een review op dit forum geschreven draagt zeker bij voor mij! De vergelijking met hifi vind ik mooi gevonden, maar ook het langer termijn ben ik benieuwd naar.

Het is natuurlijk aan @BigBen1 om te bepalen of je er nog iets over wilt schrijven! Zo niet, dan ook prima :slight_smile:

2 likes

Heel gaaf. Tja. Internet. Niks aan. Maar t horloge is echt prachtig. Zou m wel eens om willen proberen.
Veel plezier ermee!

Echt een pracht horloge :heart_eyes: heel veel plezier ermee !

De aankoopervaring via internet is nooit je dat… een horloge wil ik eerst eens in mn handen hebben, voelen en kijken hoe die staat … voordeel is je reikwijdte is veel groter en je kan vaak voor een goede prijs iets kopen … maar toch… voor mij, is het te ver, is het te ver en gaat t over…

Loopt nu al vijf seconden achter!

1 like

Dat is mooi ruk voor zo’n duur horloge onnie?

4 likes

Ik controleer het met de tijdaanduiding op mijn pc hier op het werk.

Loopt die een beetje op tijd? :neutral_face:

Waarom willen mensen altijd een horloge die tot op de seconde juist loopt?

Ik heb dat nog nooit gecontroleerd, en het boeit mij ook niet… Het is een automaat en indien nodig zet ik hem wel eens juist.

Ik draag ook nooit mijn horloge langer dan enkele dagen, dus dan maakt het helemaal niets uit.

3 likes

Ik heb mijn SMP net laten afregelen, niet om 'm op de seconde gelijk te krijgen (hoeft inderdaad helemaal niet) maar wél omdat ik achterlopen irritant vind en dat was bij mij het geval. Nu loopt 'ie keuring, iets minder dan een halve seconde voor p/dag. Als dat een seconde (of twee, …) was geweest, ook prima als het maar ‘in de plus’ is. :slight_smile:

Ps ik draag mijn horloge onafgebroken, heb dan ook momenteel een one-piece collection. Althans geen zin om iets anders te dragen.

Maar waar zijn die foto’s nou? :anguished:

Ben serieus benieuwd.

1 like

Misschien is vandaag wel een goede dag om wat plaatjes te schieten! :slightly_smiling_face:

Oh nee, zoonlief is jarig en daar moet nog van alles voor gebeuren . . . :confused:

Opa en oma op bezoek . . . :scream:

Ligt doet veel met hoe de wijzerplaat overkomt.

Vijf seconden voor.

(In post #68 zei ik: ‘achter’; ik bedoelde: voor! :laughing:)

16 likes

Mooi hoor wellicht nog een mooie foto van het uurwerkje?

Wat betreft de band, wellicht gelijk een goede reden om voor een mooie bruine band te gaan.

1 like

Bruin???

Overigens, de (huidige, zwarte) band begint al en beetje te wennen . . . :slightly_smiling_face:

Nee, is dat uit den boze? Vind het mooier dan de zwarte band. Ben sowieso meestal niet van de zwarte banden.

7 likes