Kan prima. Mooi ook om af te wisselen.
Kijk, mooi hoor!
Nog een polsshot en zoals @Bidle en @tompj zeggen, een mooie bruine croco erbij voor de afwisseling.
Ik zeg ook niet dat het niet kan.
Gelukkig dat verschillende mensen verschillende smaken hebben, en dat dat kan en mag!
It’s a free country!
Ieder zijn ding, ik ga voor een oranje band (als ik ervoor ga).
Hé, jij vroeg het hè…!
don’t worry, gewoon lekker genieten van je horloge! Mooi klok en fijn om gewoon lekker te gebruiken!
als je wilt dat je horloge exact gelijk loopt moet je er een batterij in doen… meestal middelt het zich wel…
6 seconden voor met de pc thuis.
Echt schitterend! Maar hoe kom je dan bij zo’n tafelkleed?
Geen idee, hoe kom je er vanaf??
Weer terug op het werk.
Vergeleken met de desktop nu 3 seconden achter . . .
Het wachten blijft op de plaatjes!
Komt vast goed en dan gelijk met een oranje band.
Het zal opgevallen zijn dat ik hier niet veel meer kom, maar misschien is het toch leuk om iets te vertellen over hoe het gaat met de PML!
Nog steeds schitterend prachtig mooi, geen seconde spijt van de aanschaf. Ik heb ondertussen ook door onder welke lichtcondities, invalshoek etc. hij het mooist is; echt genieten van pure schoonheid.
Hoe voorzichtig ik er ook mee ben: er zitten een paar (bijna onzichtbare) krasjes op de kast . . .
Gelukkig niet op het glas.
Een deur die klemt open doen, hout voor de open haard uit de schuur halen . . . Je houding hoeft maar iets anders te zijn dan normaal en . . . Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ik weet niet eens wanneer het gebeurd is, maar het is dus wel gebeurd.
Moet dus NOG voorzichtiger zijn!
Liep 'tie in het begin behoorlijk netjes op tijd; dat is ondertussen verleden tijd.
Zes seconden op een dag voor; ik denk dat 'ie gemagnetiseerd is: zelfs korte tijd in een omgeving waar magneten liggen is dus al voldoende om hem te magnetiseren?
Ga dus denk ik toch maar een serieus demagnetiseerapparaat aanschaffen; dit is wel erg jammer.
Volgens GO kan een goed apparaat het horloge niet beschadigen.
jan.
Erg mooie klok, (beetje jammer dat ik mijn glashute big date ooit heb weg gedaan )
Zou proberen gewoon te genieten, g-shock kan bijna alles hebben , maar voorzichtigheid moet opsessie worden (herken het )
6 seconden op een dag is niet zo veel, eigenlijk best goed. Bij magnetisme zou hij nog veel meer afwijken en zou je dit wel merken, omdat hij dan plotseling enorm veel gaat afwijken. Dus magnetisme is hier niet het geval denk ik.
Jammer te horen dat hij de tijd niet heel goed bij houdt. Die van mij loopt na een maand (afwisselend dragen en op de winder) een seconde of 15 achter.
Prachtig horloge.
Proficiat met je NA.
Heel veel draagplezier gewenst.
Ik ga de afwijking/dag wel even wat langer in de gaten houden.
Heb nog wel een ander positief punt: het draagcomfort is eigenlijk best goed.
Ik heb het idee dat de band zich wat naar de pols ‘gezet’ heeft.
Is goed te doen, nu.
Wil nog wel steeds kijken of ik het zwarte leer kan vervangen door oranje . . .
Eerlijk, ik doe mijn horloges uit als ik een werkje doe, dus hout halen in de schuur??? No way met een horloge aan de pols. Zelfs de vaat in de camper doen… dan gaat het horloge uit!
Ik denk dat BMWB6XMS gelijk heeft: bij zo’n beetje alles wat niet gewoon op de bank zitten of op het werk achter het bureau zitten is: klok af . . .