NA: Grand Seiko Omiwatari... of toch niet?

Haha het is een schitterend duo inderdaad. Helaas zit ik met een gat in de begroting nu, dus er zal er toch eentje weer moeten gaan helaas :disappointed_relieved:

Helaas! De Omiwatari zit in de doos en vertrekt vandaag naar een dealer. Er is nog teveel moois om ze beide te kunnen houden, het gat in de begroting moet gedicht worden :sweat_smile:

4 likes

Beide prachtig, jammer dat de realiteit dwingt tot kiezen :wink: Geniet van je NA!

1 like

Helaas inderdaad! Maar de golfjesplaat komt nog wel vaker terug, bij de Lake Suwa reeks bv. De Karesansui is unieker in dat opzicht.

Deze staat ook nog op het wensenlijstje dus :sunglasses:

8 likes

Super mooi allebei

1 like

Heel gaaf, ook de suwa! Ik heb voor 2024 de Omiwatari wel op de shortlist staan, maar nog te vroeg om knopen door te hakken. Mooie keuze hoor!

1 like

Beide heel mooie horloges! Ga je nog veel draag plezier van hebben!

1 like

Gaaf hoor beide!! Lekker bezig zo voor de feestdagen :upside_down_face:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze prachtige tijdwaarnemers.
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst. Jammer dat de omiwatari weer moet vertrekken. Maar je hebt je hart gevolgd en dat is altijd het juiste.

Moet zeggen dat ik de groene band juist wel heel fraai vind bij de wijzerplaat.

Geniet ervan

1 like

Van harte Jasper! Grijs blijft soms lastig, maar dit lijkt een postieve uitzondering te zijn.

1 like

Wat een GS geweld, beide prachtig!

1 like

Zoooo. Schitterend! Van harte!

Gaaf dat dit soort horloges hier voorbij komt. Voor de echte fijnproever met stijl.

1 like

Beide prachtig, met een kleine voorkeur voor de voor de Omiwatari. Beide zonder poespas (zoals datum en dag), dat heeft absoluut mijn voorkeur.

Heel veel plezier van/met de Karesansui.

1 like

Soms lees je een berichtje een keer en kijk je dag later nog een keer.

Ook kan het voorkomen dat je bericht + commentaren leest + alle foto’s opslaat.
E

Tsja, en dit bericht zit in die categorie.
Denk dat ik de andere zou hebben laten vertrekken.

:wink:

Ik zeg " goed bezig!"

1 like

Erg mooie GS, gefeliciteerd!

1 like

Fenomenaal, wat een prachtig ding, die renders doen de GS’en echt geen eer aan. Gefeliciteerd man!

1 like

Wow… Allebei prachtig!! Gefeliciteerd met je NA.

1 like

Prachtig gefeliciteerd en een spring drive ook nog. Veel plezier ermee.:+1:

Zo zeg. Dubbel gefeliciteerd. Erg fraaie aanwinsten.
Ik zou ook blind voor de omiwatari gaan, en de karesansui laten liggen. Maar deze foto’s doen mij inderdaad wel twijfelen. Echter als dit patroon je aanstaat, dan zou ik wellicht toch voor de cocktail willen gaan, de sbgy003, ook al is die allang uitverkocht.

De SBGY027

En de SBGY003

1 like

Schitterend duo. Veel plezier ermee.

1 like