Laat je Grand Seiko zien IX

Klopt. Nummer 1 is vertrokken voor verkoop. Beide houden is een te groot gat in mijn begroting helaas :wink:

1 like

Haha oké, het kan verkeren :rofl:

De vorige te koud? Dit lijkt mij namelijk een stuk warmere dial?

1 like

Ja en af en toe is hij ook wat “gewoontjes”. Hij mist wat contrast in sommig licht. Maar een ander kan dat net mooier vinden natuurlijk :blush:

De Karesansui springt er altijd tussenuit. Echt next level die plaat!

2 likes

Deze zou ik ook nog wel in het echt willen bekijken, lastig…

14 likes

Ook heel mooi, die GS9 club. Helaas moeilijk vinden inderdaad. En wel een geblauwde secondenwijzer. Als er iets is dat ik mis… :thinking:

Haha ohjee. Ga eerst maar eens genieten van je nieuwe aanwinst! Zit zojuist je na te lezen, echt een mooie verkleuring van de plaat!

1 like

No worries, deze gaat nergens meer naartoe :wink:

19 likes

Ik denk dat het verschil in visie op die anderhalve millimeter er eerder in zit dat jij hem esthetisch benadert, terwijl ik er naar kijk en denk “Hee, lekkere luchtige band, dat zal comfortabel, temperatuursneutraal en niet-epilerend dragen”. :slight_smile:

1 like

ik denk misschien 30% esthetisch. Er zit gewoon te veel ‘‘jingle, jangle’’ in de band voor mijn gevoel.

Nogmaals - ik vergelijk dit met horloges uit dezelfde categorie en prijsklasse.

Dat doet de band ook, maar het kan nog net iets beter.

De middelste.
Dat moet toch een van de meest gave daily horloges zijn. :heart_eyes:

Grand Seiko heeft eindelijk de SBGW231 gefixt!

Serieuze kanshebber voor het komende jaar.

10 likes

klinkt als een goede upgrade van dit elegante model!

De foto’s er scheef inplakken. Lekker voor al die kijkers hier met OCD :joy::joy:

6 likes

Dat is geen foto, is een render.
Maar de visual jongens en meisjes bij GS waren nog niet helemaal wakker inderdaad :sweat_smile:

2 likes

Dit zal een reden hebben, neem ik aan.

Zo’n tekening komt niet vanzelf schuin te staan (?)

daar is de ‘muis’ :wink:

1 like

Maakt mij ook weer benieuwd nadat je de vorige verpest had met je bubblegate :smiley:

14 likes

Heerlijk stuk dit. Alleen vangen de wijzers niet zo mooi het licht als de signature GS wijzers. Als je daarover kan is het echt een topper! :blush:

1 like

Ik mag aannemen dat ze die nieuwe glas constructie ook zullen gaan toepassen op andere modellen uit deze lijn.

20 likes