NA : Had nou gelijk die GS gehaald! Verder vanaf bericht 107

Mooi horloge. Welke referentie is dit?

Hahahaha, ja, het lijkt er op.

Ik ben dingen weg aan het doen die ik wat moeilijk vind, omdat ik die gewoon niet vaak draag. Zo heb ik nog een SARB035 die wel blijft, want makkelijk overal bij te doen.

Ik zit er nog over te denken om m’n SBGV239 een nieuw bezeltje te geven bij Seiko Nederland, en ’ 'm dan ook te verkopen.

Prachtig horloge, maar het feit dat ie niet goed op leer kan is mij een doorn in het oog.

Hoe dan ook, die Alpinist, Baby Tuna en Stargate die ik had zijn gesneuveld wegens teveel Seiko, maar ook om plaats te maken in de doos voor de Yema Flygraf en de Archimede Pilot.

Zo moet er nog één horloge uit voor ik een PRS-25 Expedition bestel bij ome Eddie. Niet die GS, maar één van de mindere goden.

1 like

Die zijn uitverkocht.

Hij krijgt nieuwe. :slight_smile:

In Mei.

2021?

Yup.

Eentje voor jou bijbestellen?

Ik vind hem tof maar niet 450 euro tof. :upside_down_face: Wel mooi maatje, 36mm. Ik zie dat dat 9039 uurwerk een afgeleide van de 9015 is. Dan ga je die rotor wel horen in dat bescheiden horlogekastje denk ik.

1 like

Echt zo mooi!

1 like

Dat kan, maar zonder ghost datum. Het is en blijft een bom-proof uurwerkje wat normaliter nog fatsoenlijk schijnt te lopen ook. En met gebold kristal, 100m WR en fatsoenlijke luuuuuuume is het exact datgene wat ik zoek.

Tenzij @Dao z’n PRS-29 zat is natuurlijk. :mage: :pleading_face: Daar kan over gepraat worden.

Maar goed, we gaan heel erg off topic in @Kaan’s Breitling topic. Wat hij zelf ook deed, maar we maken het erger. :slight_smile:

3 likes

3 likes

Ja, en jij denkt ook dat ik op deze leeftijd nog een rotor hoor.

7A3089EA-83B0-4826-B73F-690BD3D46E5A

Een vreemd topic.

3 likes

Hij zit wel regelmatig in je gedachten he? :star_struck:

2 likes

De SBGV245 .

Een kleine samenvatting voor jou, ik wou deze in eerste instantie kopen.
Maar toen kwam Kaan een Breitling Colt tegen, die overigens ook niet mis was.
Eén week de Colt om zijn onderarm zag Kaan z’n oude liefde 245 weer voorbij flitsen bij het dagelijks scrolplezier in het kleine kamer.
Kaan kreeg spijt, hij vertelde Colt dat het niet aan haar lag maar aan hem. Ze gingen als goede vrienden uit elkaar. Overigens, Colt maakt het nu heel goed. Via @Number4 heeft Colt nu een fijne tijd bij @Jelle92.
Een paar weken gingen voorbij en Kaan zag de 245 zo nu en dan voorbijkomen vergezeld met dat onderarm van @purple300 , hij wist het zeker. Deze Prince moest het veld ruimen zodat 245 alleen van hem kon zijn. Hij lokte de Prince naar een afgelegen parkeerplaats langs een snelweg, en maakte hem zijn Grande Seiko SBGV245 daar persoonlijk afhandig.

Kaan en 245

7 likes

Wijsheid komt met de jaren! Gefeliciteerd met deze doorbraak! Prachtig, maar dat wist je eigenlijk zelf ook al veel langer.

1 like

En voor een wat serieuzere review dan wat @Kaan hier doet:

Want ja, ook betere foto’s, al zijn er wel een paar weg gevallen dankzij de forum-upgrade. Zo jammer.

1 like

Nou nou nou man, wat een reis he ? Eindelijk de goeie en gefeliciteerd :+1:

1 like

de Colt is leuk maar persoonlijk had ik voor de Grand Seiko gegaan, heeft meer uitstraling, maar ja dat is natuurlijk persoonlijk. Uiteraard veel plezier ervan want jij moet en natuurlijk van genieten :grinning:

1 like

Uhm ik heb nu GS :stuck_out_tongue:

Goed man @Kaan ik was laatst ook om m.b.t. de GS als Rolex liefhebber :upside_down_face:

3 likes

Mooie Breitling, :ok_hand: ik zelf was voor de witte gegaan