Wat heb je tegen Daniel Wellington? Die klonen de meest generieke dress horloges op zo’n manier dat er geen ontwerp aan af te leiden is, niet eens een max bill of zo, en verkopen ze. Ik vind Daniel Wellington minder aanstootgevend dan complete rip-offs, zoals het bovenstaande horloge.
Maar goed, ik zou ook liever een Daniel Wellington dragen dan een originele APRO. Man, zijn die dingen niet mooi.
In de jaren '80 van de vorige eeuw kreeg je als leerling een 0 (nul) bij het vak Nederlands als je het waagde het woordje “ik” te gebruiken in een opstel.
Vinden dat een mening hebben over iemands mening, iemand een mening opdringen is, is iemand een mening opdringen denk ik. Geen mening hebben over iemands mening is je kop in het zand steken. Ingewikkeld hoor
Mijn opmerking was bedoeld als geintje. Jij slaat vaker aan als mensen een ongezouten mening ventileren en dat lijkt mij persoonlijk op een toetsenbord heroes discussie forum onbegonnen werk . Maar in het geval van Drebin wel weer terecht. Dat is een beetje een ettertje
Ik ben dat op zich met je eens, hoewel de band anders is, het gepolijste deel van de kast anders is, de maatvoering anders is. Laat ik het houden op een kopie met aanpassingen.
Daarbij vraag ik me wel af waarom een, laten we een voorbeeld nemen, Bulova Seville dan over het algemeen wel wordt gewaardeerd?
Misschien vanwege de sporen die Bulova al had verdiend, de afwerking van het horloge?
Maar uiteindelijk is dat toch ook een keiharde kopie of zoals jij het noemt 100% ripoffs?
Ben heel erg benieuwd.