NA: hommage of keiharde kopie

Koop dan alleen nog Patek. Of is een Grand Seiko/Rolex/Omega/Zenith eigenlijk ook niet gewoon ‘leuk voor het geld’?

3 likes

Dit is precies de reactie die ik had willen geven.

1 like

Een Seiko Sumo is gewoon mooi. Ook als ie weinig geld kost. Een Richard Mille is veelal lelijk, hoe duur ie ook is. Volgens mijn smaak dan. Als ik het geld had voor een Richard Mille, kocht ik toch de Sumo. Ik snap niet dat begeerlijkheid wordt gekoppeld aan de prijs, al komt dat vaker op hf voor. Veblen, niet waar.

Sorry dan.

1 like

Waarom? Jij verwoordt het beter dan ik :+1:

1 like

Je bent vaak zo boos. Ik wilde dat niet weer.

4 likes

Je schrijft soccertime verkeerd.

Ik boos?

Patek Philippe Soccer Time en ik verkoop beide nieren. Ultiem.

2 likes

:ok_hand:

1 like

Honda Prelude uit de eighties zelfs al!

1 like

Zelden praatte een lid in grotere raadselen!

:thinking:

Wat bedoel je?

Grapjas, wat ik bedoel en overigens volgens mij héél duidelijk is. Is dat de bovengenoemde horloges populair zijn door hun ‘‘geleende’’ design.

1 like

Owja! Dat is waar ja. Gaaf ding, maar ik geloof alleen op de luxere uitvoeringen toch?

ik neem aan dat je de 300ZX bedoeld en niet de GTR, overigens was de 300ZX mede daardoor een baken van onbetrouwbaarheid in tegenstelling tot de porsche

1 like

Die moest het echter wel (in de test van Autovisie) afleggen tegen de Golf GTI 16V (zonder vierwielbesturing). Maar op papier klinken specs altijd leuk :wink:

1 like

Het hoeft niet lekker te zijn, als het maar veel is…

1 like

Ik houd wel van een goede hommage. Het is niet dat de grote horloge makers elkaar ook niet kopieëren (sarcasme). Bedoel kijk maar naar een Maurice Lacroix Aikon is ook niet mega origineel.

5 likes

Dat valt wel mee, je moet alleen weten hoe er mee om te gaan :grin: :yum:

Gast,die dingen zijn ontworpen door iemand met smaak, stijlvol
en perfect voor onder/over een overhemd.

:smile:

3 likes