Heel mooi, ben benieuwd hoelang de batterij mee gaat.
Leuke historisch verhaal over dit horloge. Was mij niet bekend
Als jochie volgde ik die Apollo 15 maanlanding op de voet, we wilden toen allemaal astronaut worden. Het verhaal van dit horloge gaat nog verder op een beetje vreemde manier:
Ja raar verhaal! Had ik ook gevonden, maar vond het niet echt wat toevoegen haha.
Ik voel me nu wel een beetje bezwaard dat ik met de aanschaf van mijn horloge Scott emotioneel zo heb beschadigd .
Hahaha vergeet niet dat hij met de verkoop alleen al 1,6 miljoen dollar mee verdiende he. Zal wel meevallen met die emotionele schade.
Mooie NA en jammer dat je hem wegdoet maar pas op dit horloge is net een boemerang. Na mijn NA:
heb ik hem maanden later ook weggedaan. Maar man man man wat was dat een stomme keus. Inmiddels heb ik hem alweer een hele tijd terug. In mijn geval de stalen versie.
Mooi geschreven NA!
Herkenbaar met veel horloges. Het is ook echt zo’n twijfelgeval. Ik draag hem graag maar wil echt weer eens wat anders. Als hij niet voor een redelijke prijs weggaat houd ik hem gewoon lekker hoor haha!
Snap helemaal wat je bedoeld.
1 van de laatste reacties van mijn NA is nog een mooi stukje verhaal van 1 van de HF leden… Ter info…
Haha prachtig!
Heel tof geschreven verhaal, echt iets waar ik zelf ook heel erg in geïnteresseerd ben (geweest). En met die Sinatra erbij was ik toch meteen al ‘hooked’
Kudos voor het mooie verslag en veel plezier van je nieuwe horloge gewenst.
Heel mooi verhaal, kende deze geschiedenis niet. Dank weer wat geleerd en…ik ga op zoek naar eentje. Zie dat de prijzen al iets gedaald zijn.
Goed geschreven en leuk detail over die leren band! Dat was dus gelijk de eerste koe op de maan
Gepakt door het geschiedenisverhaal verhaal van deze Bulova, mijn eigen regels overtreden (2de keer in 30 jaar) en deze als 2de quartzhorloge aan mijn collectie toegevoegd
Nu icm een mooie leren aftersalesband met het logo ‘NASA’ erop en de ‘American’ flag, gaat deze nooit meer weg!
P.s.: de opbrengst bij verkoop ervan zou ik ook niet de moeite waard vinden
Hele gave band ook!
Van harte. Leuk verhaal om te lezen!
(Zei die een jaar en 4 maanden later)
Dit blijft toch m’n favoriete combi zo met die leren racing strap.
Beetje domme vraag… ben nog niet zo lang op het forum… iedereen heeft het over ‘NA’ of ‘n.a.’… ik krijg maar niet uitgevogeld wat dat betekent
Kan iemand me even deze term toelichten?
Gr Peter