Geweldige keuze, een schoonheid, gefeliciteerd!
Volgens mij las ik een tijdje geleden dat je deze bij een GTG voor het eerst IRL zag en dat het toen liefde op t eerste gezicht was. Wat deed ‘t ‘m bij jou? Voor mij staat deze ref op de longlist, geen haast… misschien moet ik ook toch maar eens wat keuzes maken in de verzameling
Leuk leesvoer Vincent.
Heel veel plezier van je nieuwe horloge.
Dank dat je ons meeneemt in je overpeinzingen en verhaal Vincent. Gefeliciteerd met je prachtige en klassieke NA. Geniet ervan
Leuk om te lezen! Veel plezier met deze - terechte klassieker!
Yes
Bedankt man
Bedankt Jan
Bedankt Ed
Echt he?
Thanks
Bedankt!
Heel gaaf, Vincent. Zeker deze laatste uitvoering is een topper met verreweg de beste en fijnste band tot nu toe. En de Speedmaster heeft al bewezen dat hij een leven lang mee kan gaan, dus hier ga je nog wel even plezier aan beleven.
Precies dit, dit is wat de hobby zo leuk maakt! Iedereen in zijn eigen tempo en eigen redenen en voorkeuren. Niks is fout en/of goed!
Hey @Colnago, wat een super stukje! Ben blij met je leuke NA en wat een top collectie! Geniet van al je mooie horloges.
Leuk stuk. Gefeliciteerd
Haha, mooi dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen Chris. Het was me een genoegen
Iedereen en z’n moeder wil dit horloge ook! Het is ten slotte wel het horloge dat naar de maan is gegaan hè!
Doen! De kast van het horloge is me bekend van de 104 en 105 die ik in het verleden had. Die bond ik erg prettig.
Als je niet oppast ga je ze zelf geloven . Het is een hobby die blijft boeien in ieder geval.
Thanks
Bedankt . Jij ook veel plezier met jouw recente na.
Thanks Gustav.
Ik wou dat mijn oud leraars Nederlands het nog mochten meemaken . Bedankt
Dat snap ik ook helemaal. Voorlopig zijn er nog maar 3 of 4 horloges vertrokken, er staan er nog enkele te koop, en de andere geef ik nog even de tijd. Je moet ook niks overhaast doen.
Leuk om te lezen. Ik had helemaal hetzelfde toen ik hier eerst begon mee te lezen.
Bedankt. Zoals gezegd gaat het ook helemaal niet om wat ie kost. Ik hoop maar dat de na me hetzelfde gevoel gaat geven als de cwc van dik onder die 500€ grens .
Bedankt.
Neen. Dat ben ik nu al zeker, maar ik ga het wel rustiger aan doen in de hoop dat wat er bij komt echte blijvers gaan worden.
Bedankt
Bedankt Harpoen
Leuk verhaal maar je weet, het stopt nooit…
Zot he? Ik snap het soms ook niet
Het wordt een dresser, en toch ook weer geen dresser . Als ik het al op horloge X en de Sinn houd dit jaar ben ik heel erg tevreden. Meer mag het inderdaad niet worden. En mss dat een van die 2 op termijn het toch niet helemaal is… Een mens moet wat he?
Thanks Tom
Dat moet iemand anders geweest zijn. Ik paste hem voor het eerst in 2022 toen ik voor mijn vriendin haar verjaardag een setje oorbellen ging kopen. Toen had ik wel het idee dat ie er mss ooit ging komen, maar was nog helemaal niet zeker. Ik heb het wel altijd een mooi model gevonden. Laat ons zeggen dat de liefde langzaam gegroeid is.
Bedankt Eddie
Bedankt Arjen!
Thanks
Haha sorry NOT
Hij is prachtig, met een erg fijne taper.
Thanks Lunette
Bedankt
O, echt? Bron???
Leuk verhaal. Er zijn gewoon verschillende manieren om door deze hobby te gaan en vaak evolueren, of veranderen we daar ook in. Het ene moment willen we afwisselen, dan zoeken we weer meer rust. De een verkoopt alles dat 2 dagen niet meer gedragen wordt, de ander houdt dan weer ieder horloge bij voor het geval dat hij het achter 10 jaar nog eens wil dragen. En het is allemaal gewoon goed.
De speedy is een heel leuke aanwinst. Klassiek, maar met reden zo populair. Staat geweldig op leer en op staal. Veel draagplezier.
Ik vrees er al voor dat ik veel sh*t over me ga krijgen mocht ik in februari een volgende na voorstellen
Bedankt
Shit over je heen krijgen als je weer wat anders koopt? Nou dat denk ik niet hoor. De gemiddelde HF wil elke paar weken wat anders
Vooral een hele mooie speedy, gefeliciteerd!
Ik sluit me hierbij aan Heel herkenbaar inderdaad. Leuk dat je dit op HF wilt delen
Hoe leuk ik horloges en plaatjes kijken ook vind, lezen over de diepgang achter de hobby vind ik minstens net zo interessant.
Supergave Speedy en die bruine band staat er zeer netjes bij! Enjoy!!