Mooi om te lezen hoe jij de hobby ervaart.
Sta ook op het punt om er een deel uit te doen, en al een jaar bijna niets gekocht; je wordt vanzelf kritischer op wat je echt mooi vindt…
Proficiat! prachtig horloge!
vandaag hier ook om de pols (zij het wel de saffieren 3861).
De redenen waarom je per se een Speedy in de verzameling wou zijn nogal vaag maar goed, maakt het horloge er niet minder mooi op. Waarom de nieuwe hesalite en niet de sapphire sandwich? Is het omwille van de “milky ring”, de warmere uitstraling van hesalite of omwille van de full brushed band? Waarom geen oudere 3570.50 of 145.022? Omwille van de nieuwe band, de waterdichting, de correctere onderverdeling van de seconden? Ben je gaan passen, nog eens gaan passen, ben je er onderweg ergens “verliefd” op geworden? Ik ben zeer benieuwd.
In ieder geval nogmaals proficiat. Geniet er ten volle van, hopelijk voor de rest van je leven
Gefeliciteerd met je prachitge Speedy en veel draagplezier. Ik was opgelucht toen ik zag dat je je UG niet hebt weggedaan. Dat horloge trok meteen mijn aandacht en vind hem echt een schoonheid. Anyway, mooie collectie en good hunting.
Zoals hier boven al gezegd, iedereen beleeft de hobby op een andere manier. Leven en laten leven.
Bedankt en volhouden! Dan volgt er vast iets moois.
Bedankt
De charme van het plexi in de eerste plaats. Dat heb ik ook met de g10. Zou nooit de safier nemen bij die. Bij de speedy lag het wat moeilijker door de aankoopprijs van het horloge zelf, maar uiteindelijk toch geen toegevingen willen doen. De volledige geborstelde band was ook een voordeel. En tot slot ben ik wel fan van een echte tooluitstraling bij een toolwatch. De oude 1861 had geen kans. Het uurwerk zelf, de band, de wijzerplaats, en gewoon met iets quasinieuw te kunnen beginnen…
Thanks
Bedankt voor het medeleven. Ik kan dat ook bij andere leden hebben die twijfelen om horloges te verkopen. Gek eigenlijk he?
Blij dat je het aanhaalt Tom. Ik kan mij er eerlijk gezegd soms best een beetje aan storen de laatste tijd. Een geintje hoort er bij uiteraard maar het moet niet een naargeestige / cynische boventoon gaan voeren ipv een normale, leuke, positieve reactie op een NA. Ik bedoel…wie is er nu niet blij met een NA. Daar kun je gewoon in meegaan. En hoe lang het huwelijk duurt zou geen punt mogen zijn. Iedereen beleefd de hobby op zijn/haar manier.
Ps @Colnago ik duik vandaag nu pas HF op dus moet jouw NA verhaal nog even lezen en een reactie geven.
Mooi stuk! Leuk om mee te lezen met je reis. Ik betwijfel of je je eindbestemming met dresser X en de Sinn gaat vinden maar plezierig zal het ook daarna ongetwijfeld blijven. Geniet ervan!
Een TLDR was hier iig niet nodig want een erg leuk relaas om te lezen. @Colnago
Na jaren van alles uit te hebben geprobeerd nu een leuk nieuw besluit genomen. Geweldig wat een aanwinst! Ja dat is en blijft een klassieker. Heel gaaf dat je die beslissing hebt genomen, waar je toch eerst iets had het wellicht een wat saaiere pipo kon zijn en het uiteindelijk positief verrast. Dàt zijn de mooisten.
Geniet ervan en hopelijk mogen we zo af en toe toch ook blijven genieten van een nieuwe NA uit jouw hoek.
Bedankt voor het medeleven. Ik kan dat ook bij andere leden hebben die twijfelen om horloges te verkopen. Gek eigenlijk he?
[/quote]
Nu ik wat langer hier meeloop kan ik de meningen en medeleven van anderen best waarderen, dat is ook een van de redenen dat ik hier ook regelmatig kom. We keep it real here💪 Bovendien was het ook een verkapte manier van mij om aan te geven dat ik het merk UG en jouw horloge wel kan waarderen en ook goed binnen je collectie vond passen.
Proficiat Vincent, een schitterend horloge.
Een speedmaster is in mijn beleving net als je vriendin, je word verliefd en vind haar de mooiste en naarmate ze ouder word blijft ze de mooiste.
Geld voor mij ook met de speedmaster.
Heel veel plezier ermee!