NA iedereen en zijn moeder heeft hem gehad

Prachtig merk. Heel erg benieuwd wat ze er mee doen.

2 likes

Dat kan ook tellen als vergelijking. Mijn vriendin zal blij zijn dat ik een speedmaster gekozen heb als 2de vriendin :yum:. Bedankt Gerard!

Bedankt :slightly_smiling_face:

2 likes

Alles gelezen Vincent!
Leuk verslag, en lekker op de zondag avond! :+1:
(Zou ook wel een speedmaster willen. :thinking:)
:wink:

1 like

Leuk om te lezen.
Daarnaast is de speedmaster natuurlijk een goede keus . Nog nooit een dag dat ik hem weg wil doen gehad.

1 like

Bedankt Jan, jij als fan van de chronostop zou deze wel verdienen :+1:

Bedankt :pray:

1 like

Heerlijk verhaal om te lezen. En natuurlijk prachtig horloge. Veel plezier ermee.
Van een mede Omega fan.

1 like

Als jij er maar blij van wordt, dan ben ik ook blij. Je doet niemand kwaad en ook de horloges worden goed verzorgd. Kan ik niks van vinden

Ik heb inmiddels ook maar geaccepteerd dat de verzameling nooit af is :joy:

De één doet het gewoon op een ander tempo dan de ander

2 likes

Komt mij heel bekend voor, verrassing van Assie en KGIGO. Gaat dus ook nooit meer weg :smiley:.

Maar goed, alles gelezen natuurlijk en feliciteer je met deze Speedmaster. En nee, niet iedereen heeft hem gehad en al zeker mijn mams niet :rofl:

Ook heel herkenbaar, eigenlijk 1 grote puinhoop aan horloges :wink:. Ik heb er iets meer dan 12 maar daar zou ik het ook niet mee redden :wink:.
Maar ben stiekem best wel jaloers op je mind set, een kleine collectie zou goed genoeg moeten zijn en elk horloge zijn eigen verhaal. Maar ja, zoals je weet ben ik lichtelijk gestoord dus kan mij niet meten aan jou :smiley:.
Na het verhaal van de inbraak bij Marnix, heb ik een groot gedeelte in de kluisjes bij DNK liggen. En heel gek, ik mis ze stuk voor stuk vandaar mijn jaloezie.

Maar goed, het gaat natuurlijk om je Speedy waar ik je al mee gefeliciteerd heb. Maar al met al heb jij weinig keuze stress meer, nou ja je begint zelf alweer over de Sinn. Ach, je bent gewoon een zever net als ik. Misschien eens out of the box denken en voor de nettere gelegenheden gaan voor een Patek Philippe Calatrava, o ja plaatje bij het praatje toch, nou vooruit dan :wink:

En dan stoppen met kopen zei deze gek :rofl: maar dan heb je wel een heel diverse collectie.
Maar voor nu wens ik je veel draagplezier met de Speedmaster :+1: :ok_hand:. En daarnaast heb ik genoten van je NA :+1:
Heb ik nu weer teveel gel*ld of valt het mee :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Gefeliciteerd met je Speedmaster! Voor mij het meest iconische allround horloge wat er is sub 10k.

1 like

Mooi verhaal! Ik wens jou en de Speedy veel memorabele momenten toe :slight_smile: Value is personal…

1 like

Allereerst van harte gefeliciteerd met je Speedy! Ik zag de laatste tijd al veel in de verkoophoek van je staan en dacht waar is die vent mee bezig? :rofl:
Je bent net zo rigoureus te werk gegaan als ik, maar wel met een helder en duidelijk plan hahaha. I like it!

Geniet van je Speedy en hopelijk heb je hetzelde idee als ik: dat die maar voor altijd in de collectie mag blijven!

2 likes

Vincent ,alles is wel gezegd dus …een vette proficiat met je prachtige Omega :ok_hand:….een schitterend verhaal en je heroriëntatie neem ik over en probeer dit uit :+1:…dank voor het delen .!

1 like

Dat was geen probleem. Lekker leesvoer en leuk om je gedachtengangen op deze manier te volgen.
Enne, die speedy is wel gaaf hoor :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Heel goed geschreven verhaal, ik word heel blij van het zien van de 556i MOP, wat een prachtig horloge is dat!

Ben stiekem wel benieuwd waarom de UG voor jouw gevoel niet zou passen bij de nettere gelegenheden. Is een zeer mooie dresswatch in mijn ogen. Zou m.i. zeker niet misstaan.

Gefeliciteerd met de Speedmaster, zo’n topper in zijn eigen recht.

1 like

Bedankt Fred!

Bedankt man :facepunch:. Ik had het inderdaad helder voor ogen.

:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Ik vind hem enorm casual. Veel cijfers op de dial. Maar iedereen draagt waar hij blij van wordt. Veel mensen zouden de speedy ook voor nettere gelegenheden kiezen.

4 likes

Wat een geweldig verhaal en prachtige foto’s! Ik heb ervan genoten.

1 like

Erg benieuwd of de Speedy je zal blijven boeien aangezien jij ook een nogal eclectische smaak hebt op horlogegebied.
Geniet van de weloverwogen aanschaf zolang het duurt. :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 like

Leuk om te lezen Sven, bedankt.

Ik vermoed van wel John, tijd zal het leren. :smile:

Ga ik doen, bedankt.

1 like

Ik wens je hetzelfde gevoel toe met de Speedy zoals ik met de Railmaster heb.
Als ik alles zou moeten laten gaan op eentje na dan zou het deze zijn. :+1:

1 like

Prachtig ding ook :ok_hand:

1 like