NA: ik mag hier nu ook posten

Gisteren ontvangen; fraaie KS met het 5625 Highbeat uurwerk. Voor de puristen waarschijnlijk te mooi, vindt ‘m zelf top. Nu nog op zoek naar een mooier bandje :wink:

49 likes

Mooi!

Te mooi? Dat kan toch niet?

like

Topper👍🏻

Heel erg mooi hoor!

Erg mooi, veel plezier met je KS!

Ik vind ‘m mooi. Als niet-purist zijnde, uiteraard.

2 likes

Heel mooi! Veel draagplezier gewenst!:+1:

Dank allen :+1:
Nog tips als vervanger voor zwarte band? Zelf dacht ik aan een d.bruine Hirsh lizard strap :thinking:

De bandenkoning is al onderweg :+1: :point_down:

1 like

Hee dat is een mooie zeg! Mocht je die flipperen dan weet je mij te vinden :wink: Ik zou op een grijze plaat een zwart bandje dragen in plaats van donkerbruin. Ik vind croco wel erg geslaagd. En lizard is wel behoorlijk druk hoor. Leidt altijd een beetje af van het horloge, vind ik.

2 likes

Deze zou ook wel een cognac kroko kunnen hebben denk ik.

Is mijn eerste vintage🤓 Uiteraard refurbished, maar supermooi gedaan.
(door de ogen van een leek bekeken, dat dan wel👨)

Mooi horloge! :+1:

Dank je!
Kleine correctie, plaat is zilverachtig met een hele mooie sunburst. Onder een loupe echt top :nerd_face: Ga dit weekend nog wel wat betere pics plaatsen.

1 like

Wat is er aan gedaan dan? Ik heb weinig verstand van KS’en, maar mijn ongetrainde oog ziet weinig dat niet door de beugel kan.

Fijne aanwinst, erg fraai, geniet er van :slight_smile:

Lichtelijk gepolijst - en daar zijn de meningen over verdeeld omdat de kans bestaat dat het zgn. Grammer Design waar de GS en KS uit deze periode (1970) bekend om staan, om zeep worden geholpen.

Hoho, Seiko’s gaan eerst langs @koekoek

3 likes

Polijsten lijkt me helaas niet het enige wat gedaan is… De wijzers en wijzerplaat lijken ook niet origineel. Waar komt hij vandaan als ik vragen mag? De dialcode onderaan is 5625-7010t ad, dat hoort niet bij dit model. Dat is de dial code voor een 5625-7010 en die ziet er zo uit:

2 likes