Jij bent niet over 1 nacht ijs gegaan en hebt je goed ingelezen. Dat lijkt me bij vintage sowieso wijs, om geen zeperd te kopen. Die band is erg gaaf gedaan, ook met dat knopjessysteem. Dat maakt het op maat maken een stuk gemakkelijker. Veel plezier met deze fliegerchronograph!
Inderdaad.
Nu weer uit de doos gehaald. Op de Arne weer totaal ander horloge
Ik vind cleane witte lume negen van de tien keer mooier. Mijn Nomos heeft nu na 8 jaar een soort tropical dial ontwikkeld die helemaal egaal is, daar is niks blauw meer aan, en dat is OK met gilt nummers en zo, maar ik ben vaker niet voor patina dan wel.
Da’s een pure smaakzaak, en ik vind de keuze van TS dus absoluut erg mooi, maar kan mijn eigen Meister Proper neigingen niet onderdrukken.
Ja gaaf! Coole band ook!
Prachtig horloge!
Gefeliciteerd
Snap ik helemaal. Werkelijk een prachtig horloge
Geniet ervan!
Prachtig horloge en een leuke les. Veel plezier met dit prachtstuk.
Dank je wel voor een heerlijk leesbaar en informatief stuk en gefeliciteerd met dit prachtige horloge
Prachtige aanwinst. Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst!
Een mooi horloge en ook een fijn verhaal! Geniet ervan!
Prachtig gefeliciteerd !
Gaaf! Mooi zo’n vroeg model met tritium.
Thnx guys
Ik vind hem en je verhaal echt prachtig. Bedankt voor je bijdrage . Geniet ervan
Ja precies, puur smaak dan. Heb je een fotootje van de tropic dial van je Nomos? Ik ben wel benieuwd. Mits puur door de tijd vind ik een beetje patina wel mooi. Zolang het er niet uitziet als schade of de hele dial een ruïne is geworden wat je ook nog weleens ziet. In combinatie met wat waterschade.
Gefeliciteerd met dit fantastische horloge.
Dankjewel voor de uitgebreide en gedetailleerde informatie en de fraaie foto’s.
Veel draagplezier gewenst.
Prachtig horloge en een erg fijn NA-topic. Laat zien dat je echt goed onderzoek hebt gedaan en leerzaam dat je dit ook met ons deelt! Naar mijn mening vergroot dit ook het plezier dat je van het horloge zult hebben, omdat je weet dat je precies de ‘juiste’ hebt. Deze gaan we (hopelijk) nog vaak voorbij zien komen.
Heel mooi exemplaar