Graag gelezen. Mooi horloge, mooi verhaal. We wachten op meer
Gaaf!
Prachtig horloge.
Prachtig geschreven.
Super interessante en leerzame NA topic, dank daarvoor. Met plezier gelezen. Gefeliciteerd ook met de prachtige aanwinst. Je enthousiasme is begrijpelijk en volkomen gerechtvaardigd
Goed en interessant verhaal.
Prachtig horloge.
Dank en gefeliciteerd
Prachtig materiaal, een waar sierstuk om te mogen dragen! Geniet ervan
Geweldig mooi ding - congrats.
Fantastisch horloge eerlijk waar maar had ook wel een een wtf momentje perpetual calender icm handopwinder …
Heel mooi!
Wijzerplaat is goed in balans; totaal niet opgepropt
Potverdorie, wat een knapperd
Dank voor de zeer informatieve post!
Ik geniet al een tijd van de Kurt Klaus module in mijn JLC Master Perpetual:
Van harte gefeliciteerd met je prachtige aanwinst geïntroduceerd in een eerste klas verhaal !
Leuk om te lezen met mooie foto’s
gefeliciteerd met je aanwinst.
Prachtig! Geniet ervan!
Verhaal met volle interesse gelezen! Prachtig horloge, wat een aanwinst.
Mooi horloge en super verhaal. Gefeliciteerd met de NA!
Mij interesseert het zeker wel en ik heb het met plezier gelezen ! Gefeliciteerd met de prachtige QP.
Zo! Gisterenavond begonnen met lezen en nu pas klaar… . Maar wat een goed verhaal, passie voor het merk en het horloge, zeer gedegen uitzoekwerk en voorbereiding. Bij aankoop van een mooi horloge geeft dat al grote voldoening. Maar wat een mooi horloge! Ik zou persoonlijk bang worden van zo’n dun horloge. Ik draag zelf graag de wat forsere horloges aangezien ik niet echt heel voorzichtig ben. Ze moeten dus tegen een stootje kunnen… Maar ik kan dit horloge zeker wel waarderen. Veel plezier ermee!
heel gaaf ! ik weet nog wel als jonge jongen dat ik de catalogus scoorde en hier fascinerend naar keek. Je zou er maar een hebben, heel gaaf !
Je liefde voor de Romana spat er vanaf in je verhaal. Geweldig.Erg leuk en boeiend om te lezen. Wens je heel veel plezier met het prachtige horloge.