NA: Kuoe uit Kyoto, de Royal Smith.

Mooi Chris, zeer mooi!:ok_hand: Geniet ervan!:slightly_smiling_face:

Heb dit zojuist geprobeerd… niet te doen (kan ook aan mijn eigen tekortkomingen liggen)

On topic; Mooi horloge! Zeer gecharmeerd van de wijzerplaat :ok_hand:

2 likes

Fraai exemplaar Chris. Ben zelf wel fan van de 9-serie van Miyota: lopen echt heel netjes.
De afwerking van deze Kuoe ziet er afgaande op de foto’s prima uit. :ok_hand:t2:

Leuk dat deze voor jou kennelijk genoeg boxen aantikt om tot aanschaf over te gaan, wetende wat nog meer bij jou in de collectie zit. :+1:t2:

Gefeliciteerd!

1 like

leuk horloge,
toch benieuwd naar de draagtijd van deze,
draag hem met plezier

1 like

Hoi Chris, begin met de kop, je weet ik lees soms te snel dus dacht heeft ie nu over een koe uit Kyoto :wink:

Het nummer voor de sfeer kon mij ook wel wel bekoren.

nu ff serieus, echt een mooi horloge Chris, zeker gezien met die vintage vibe. Natuurlijk gefeliciteerd met dit mooie horloge, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:
En een echte horlogeliefhebber probeert van alles uit, ik dus ook. Ga net zo makkelijk van 46mm naar 35mm om de pols ie je heel mooi!
Als ik het over het horloge zelf moet hebben, hele mooie combi, niets meer aan veranderen. Mooie wijzerplaat en nette afwerking :+1:

En heb het niet meer over “GEEN hogtepunt”, die bereik ik altijd op een andere manier en de prijs interessert mij geen bal Chris, wel dat jij er blij mee bent en daar gaat het om!

En compliment voor de mooie foto’s :ok_hand:

Chris, wens je een fijne jaarwisseling en op naar 2026 met nog meer horloges, niet inkrimpem :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je mooie Kuoe!
Een erg net en chique horloge! :hugs:

1 like

Leuke NA, een nieuwe vintage. Geniet ervan. Ben benieuwd hoe hij het op andere bandjes doet.

Gewoon een leuke nieuwe aanwinst :ok_hand:t3: Enjoy :sunglasses: Ben benieuwd wat deze je gaat brengen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Deze is leuk zeg, goed geregeld bestelproces ook zo te lezen. Geniet van de mooie vintage vibe om de pols!

1 like

Mooi horloge! Weer eens wat anders. Ik moet nog wel aan de combinatie Japanse merknaam plus Engelse modelnaam. Wel begrijpelijk uiteraard als een Japanner in Engeland gestudeerd heeft.

1 like

Topper!

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd!

1 like

Mooie dial :star_struck:

1 like

Hele mooie,alles naar mijn smaak op de maat na,die 35 mm is te klein voor mij weet ik.

1 like

Ziet er goed uit :ok_hand:t2:

Ben zeer benieuwd!
Gefeliciteerd.

1 like

Erg mooi horloge. Maar toch even zeiken: Hebben ze de 3 schroefjes op de rotor nou beschadigd?

Leuk ding, maar dacht dat je voor de PVD zou gaan om te kijken of een 35mm breguet zou kunnen bevallen? :face_with_monocle:

Wel een betere keuze. PVD komt niet in de buurt van echt goud. Pols gevoel door temperatuur en gewicht alleen al. Laat staan de diepe kleur en luster van echt goud vs flets woonwagen achtig (no offence) PVD.

Gefeliciteerd kerel. Leuk horloge, met een prijsje waar je nog vrolijk van wordt :+1:.
Enige minpunt is die zicht-bodem. Jammer van die extra dikte en voegt niets toe. Maar och, mag de pret niet drukken.

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge. Geniet ervan👌🏻

1 like

Mooie aanwinst,gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd!

Ik heb zelf de blauwe versie nu een paar maanden en hij is nog steeds één van de favorieten in de roulatie.

1 like