NA: Masters of the Marine, who left the fridge open?

Ik vind het cool ding, zeker op die blauwe tropic. Verder zit er ook geen woord Spaans bij wat je schrijft. Het enige dat mij echt tegenstaat aan moderne Seiko’s is dat Prospex-logo. Alles wat die X draagt wordt mijns inziens licht gedeklasseerd ten opzichten van klassieke voorbangers.

Geniet er in ieder geval van deze zomer, zo lang hij nog duren mag.

1 like

Mensen vinden dat inderdaad een heet hangijzer. Zelf heb ik het woord Professional nog nooit wat gevonden, want dat doet me aan m’n schuinsmarcherende kleine crimineel van een ex schoonvader denken in Haifa. “Chris, you come for grill kebap to meI I know a Professional!” Ome David was aardig, maar het woord Professional is voor altijd verneukt. :slight_smile:

Ooit als de rust is wedergekeerd -if ever- zou ik dat land maar al te graag eens ontdekken.

1 like

Wat een fantastische aanwinst en een schitterende wijzerplaat!!
Ik wens je er een mooie en sportieve tijd mee.

1 like

Om te bezoeken is het geweldig, de dames zijn mooi, het eten is goed. Om er te wonen… ik ben na drie jaar weg verhuisd omdat ik constant woedend was vanwege het virulente en immer aanwezige racisme van de Israëliërs. Ik vrees dat dat nooit een rustig land gaat zijn.

Maar om te bezoeken zonder meer interessant. Ik zeg zonder meer doen, al is het geen Istanbul.

Hee! Een optimist. :wink::+1:

1 like

Are we still doing this? Begint ‘n beetje heel erg een cliché te worden.

1 like

Gefeliciteerd, tof verhaal en geweldig mooi horloge :star_struck:

1 like

Mooie les., heel mooie marine master :ok_hand:

1 like

Ik ben niet bekend met een eventueel hetze daaromtrent, dit is slechts mijn eigen gevoel. Lijkt niet echt te willen slijten hoor. Niet boos worden Royce.

2 likes

Bovendien kan ik me voorstellen dat als je iets in 2019 niet mooi vind, dat in 2024 nog steeds zo kan zijn.

Als het een pyramide van tekst is, X/PS bovenaan, dan iets smals, dan iets nipt breders, dan vind ik het ok.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige Seiko. Wens je er heel veel plezier mee.

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd met deze duiker!
Die plaat kon ik op de renders van Seiko niet zo goed vatten, maar wat is die leuk zeg en je hebt een sexy kleur gekozen :ok_hand:

1 like

Eerlijk? Ik zag die eerste foto en dacht “Weer een Seiko duiker? Laat maar, dit forum wordt met de dag slechter.”
Maar goed, een NA van Fate moet je gewoon lezen als is het maar omdat je er altijd je best op doet en dat geeft me weer goede moed.

En tering wat is ie vet zeg. Dial, indices, wijzers, bezel, datum, kast, kroon, bracelet, afmetingen. Alles lijkt te kloppen. Werkelijk prachtig :ok_hand:t3:

Leuke NA ook, ik kan het waarderen als iemand daar een beetje moeite in stopt. Leuke geschiedenisles, muziekje en prachtige foto’s.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst :facepunch:t4:

1 like

Dank, mensen!

Daar zouden ze bij Seiko toch eens wat aan moeten doen, want below the fold productinformatie met fatsoenlijke foto’s is tegenwoordig een grote factor in eCommerce retail. Die skere renders zijn zo 2005… :slight_smile:

Gelukkig is hij in het handje inderdaad sexier.

:rofl: :rofl:

Slechter?!? Seiko duikertjes zijn een constante op dit forum. Op z’n hoogst kun je nog eens stagnant roepen. :slight_smile:

Hehehehe… Thanks man. Ik weet niet of je het zag, maar je ziet in twee foto’s de weerspiegeling van de achterkant van de secondenwijzer in de andere wijzer, en er zitten zelfs geen braampjes op de achterkant. Dat is echt next level afwerking.

Dank je! En uiteraard voor het bemoedigende toespreken. :+1:

3 likes

Ik had ook niet anders verwacht van een ijverige monnik die uren, misschien wel dagen in opperste concentratie met zo’n wijzertje in de weer is.

1 like

2014 toch? 2019 was het nieuwe 5-je.
Jubileumfeestje! :wink:

1 like

Ik heb echt geen idee, want dat PS/X logo heeft me nog nooit genoeg gestoord om me er in te verdiepen. Zero shits given, zeg maar. Het mooie van het ProSpex logo is dat het veel compacter is dan het woord “Professional”, dus ik vind het best.

1 like

Mooi afgewerkt horloge hoor :ok_hand: Mooie plaatjes ook

Ik zag hem pas toen je het zei

1 like

Kijk, da’s nou exact wat ik bedoelde met briljante positie en grootte. :rofl:

1 like

Schitterende Seiko!
En een mooi stukje geschiedenis. Tof dat sommigen echt nog de moeite nemen om een NA van diepgang te voorzien.

Ik zal de laatste zijn om te klagen over een datum op 4:30, maar het formaat is dermate klein dat een no-date ook volstaan zou hebben. Denk ik zo.
Desondankstemin, de ranke bezel, prachtige plaat en superstrakke lugs… :smiling_face_with_three_hearts:

1 like