Mooi ding.
Maar het sexy oranje bandje gaat er waarschijnlijk niet op staan.
Erg mooi
Congrats 
En een prachtig uurwerk van Vaucher. Waarvan uurwerken, base calibers, ook worden teruggevonden bij bijvoorbeeld AP en Laine.
So much more than just a bag!

Even ter verduidelijking, ik heb deze Hermes niet besteld hé 
Post was omdat Hermes deze editie recent heeft aangekondigd en het naas de Cartier Santos ADLC nu bovenaan “het lijstje” staat 
Da’s al een goed begin.
Wel jammer dat ze niet in grote oplages gemaakt worden/zijn, wat het lastig maakt om ze eens in het echt te zien.
Ik krijg de mijne deze week! Eindelijk na 1 jaar wachten. Zal de foto’s later delen.
Gefeliciteerd!
De blauwe? Dan ben ik zeker benieuwd naar de foto’s.
Zoals beloofd, hier de foto. Maar de bandj is te groot voor mij (ik heb klein pols). Hermès aftersales service is heel goed. Ik heb zijn gebeeld en ze raden me aan om een band op maat te maken.
ze zijn echt serieus bezig om een van de beste in de horlogebranche te worden!
Heel mooi horloge. Gefeliciteerd.
Die rubberen band is inderdaad niet echt voor kleine polsen gemaakt, maar zit wel erg prettig met de fijnafstelling. Willekeurige 21 mm. bandjes passen er trouwens erg goed op en sluiten ook mooi aan op de kast. Draag hem zelf ook regelmatig op een sailcloth band.
Mooi horloge !
Mooi ding hoor
Modemerk of niet, dit is een fantastisch mooi horloge. Heel bijzonder
.
Gefeliciteerd. Het horloge heeft een prima maat voor je pols toch?
Alleen rubber banden zitten altijd slecht. Ik draag ze nooit. Ze werken alleen maar als je ze strak aansnoert, en dat vind ik niet prettig zitten.
Dus op naar een sailcloth of iets dergelijks!
Mooi modelletje, wil hem ook nog wel eens in het echt zien.
Ja, de breedte is perfect. Het enige probleem is alleen de lengte van de band. als ik dit draag, zal het erg los zitten voor mijn pols.
ik heb Hermès gevraagd naar de op maat gemaakte band, ze vertelden me dat het € 200 zou kosten en dat het 8 maanden zou duren om klaar te zijn, wat te lang voor mij is en zo jammer als het horloge maar 8 maanden op mijn horlogedoos blijft zitten. 
Ja, de maat van de horloge is perfect, alleen de lengte van de band is een probleem voor mij. Ja, misschien moet ik met sailcloth wijzijgen versi.
Waar heb je dit gekocht? Van Hermès?
Heb ik hier vandaan:
https://www.finwatchstraps.eu
Niet de goedkoopste, wel kwalitatief goede en mooie bandjes. En 21 mm.
Dit horloge was wat aan mijn aandacht ontsnapt maar ik zag hem bij Weekendwatches voorbijkomen. Wat een geweldig mooi horloge 
. Echt een voorbeeld van veel horloge voor een alleszins redelijke prijs.
Gekkie, dit is HET merk voor zadels voor je paard (en andere lederen artikelen)
Een basis zadel is er niet eens heel duur, want het merk vind dat daar niet op verdient mag worden.
Mooi in dat oranje leer, de kleur die ontstaan is door tekorten in de oorlog.
Heritage all over.
We hebben 1 zadel van Hermes en dat is serieus vakmanschap, spulleke jonguh.
Het horloge, ik vind hem serieus enorm focking vet!
Echt mooi, plus de heritage spat er aan alle kanten af want --> oranje is Hermes op en top.
Heel gaaf .