NA: My first Credor, the cherry is popped.

Mooie Credor. Proficiat :+1:

1 like

Schitterend Fate! Ik denk nu ook aan een Credor.

2 likes

Mooi! Welkom bij de Credor club! En vooral een mooie bijzondere wijzerplaat. Ik herken het patroon niet terug als een logo ofzo, dus het zal gewoon een herhalend patroon zijn dat ze mooi vonden, maar erg leuk.

1 like

Mooie Credor, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:t2:

1 like

Got Final GIFs - Find & Share on GIPHY

Gefeliciteerd, Chris! :partying_face: :beers: :+1:
Ik ken het gevoel, denk ik, een beetje. Met de Autavia, Monaco en hopelijk weer, in the forseeable future, met de glassbox. Dus kan alleen maar zeggen: geniet ervan; met volle teugen! :blush:

1 like

Potdorie, dit is een mooi verhaal met een horloge wat nog mooier is. Geniet ervan !

1 like

Mooie aanwist! Veel draagplezier toegewenst.

1 like

Doen ze vaker.
IRL is Credor zo ongeveer altijd mooier dan op foto’s…

Toch een van de selectere gezelschappen alhier! :wink:

is ‘Asanoha’

• Asanoha Pattern: This hexagonal, geometric pattern, inspired by hemp leaves, symbolizes growth and prosperity in Japanese culture and is a common feature in high-end Japanese watchmaking.

….Bob Marley muziekje was passender geweest. :blush: :peace_symbol:

2 likes

Eindelijk je Credor Chris! Schitterend! Die kom ik wel weer eens bekijken, als mevrouw Fate deze dan nog niet zich eigen gemaakt heeft…

1 like

image

Op naar de

image

2 likes

Pfffff wat een pareltje :hot_face::hot_face:

Heel veel draag plezier gewenst! :ok_hand:t3:

1 like

Zo, dat is een serieus lekkere NA Chris :ok_hand:

Ondanks dat een Credor wellicht moeilijk is vast te leggen op de digitale gevoelige plaat, ben je daar niet alleen bijzonder goed in geslaagd maar laten jouw foto’s ook goed de kwaliteit zien van een Credor. Een schitterende wijzerplaat, prachtige kast met een geweldige band en een heerlijk uurwerk.
You’ve done well my friend. You’ve done very well.

1 like

Proficiat, wat een beauty!

1 like

Ik kwam er laatst nog een naam voor tegen geloof ik, maar ben het verdorie vergeten.

Edit: iemand had het al genoemd kennelijk

1 like

Jazeker mooi!
Is dit ook zonder datum gemaakt?
Dat zou zelfs nog mooier zijn.
Maar deze is zeker prachtig.

Prachtig !