I hear you.
Heb de mini turtle tot nu toe nog niet op de pols gehad.
Afmetingen zijn heel fijn. Fijner dan bij de turtle naar mijn mening.
Ik vind hem lekker dragen, mede door kast en lugs. Ligt minder op de pols dan ik verwachtte.
No offense maar de mesh staat als een tang op een varken. Het horloge daarentegen is de max, die wil ik ook wel op termijn, de groene kleur is fantastisch!
Ik zag ineens een plaatje van de nieuwe SPB183J1 langskomen en werd weer nieuwsgierig naar de Captain Willard modellen. De SPB183 wordt een LE in het blauw.
Hele toffe NA heb je geschreven @Stephannl! Heb je toevallig ook een Turtle? En kan je iets vertellen over het verschil tussen een Turtle en jouw New Uemura diver? Want hoe tof ik de Turtle ook vind, hij draagt voor mij persoonlijk te zwaar. Is het draagcomfort van de SPB153 meer te vergelijken met een SKX?
Ja verwacht je de SPB185 en 187 ook spoedig? Tot nu toe is er alleen nog een foto uit een catalogus gelekt. Het zal mij niks verbazen als ze de nieuwe mm200 volgend jaar pas gaan uitgeven.
Bedankt voor de vergelijkingsfoto! Hij oogt inderdaad wat bescheidener en beter in proporties.
Op de uitgelekte foto van de mm200’s stond een randje van Uemura duiker. besef me nu dat het deze spb183 is. Het is in die zin een soort van release reeks (zelfde wijzers, misschien ook zelfde wijzerplaat?) , maar die kunnen ze deels uitgesteld hebben natuurlijk.
Ik blijf dit topic teruglezen. Hiervoor had ik nog nooit van Naomi Uemura gehoord, nu wil ik er alles over weten. Helaas zijn alle boeken die ik kan vinden alleen in het Japans beschikbaar… In ieder geval, voor mij het winnende NA topic van 2020
Schitterend horloge! Echt een fantastisch stukje historie. Die avonturier Uemura wat een verhaal. Mooi staaltje Heritage. Mijns inziens vele malen meer creditable dan een fictief figuur genaamd Captain Willard in een film.