Pracht van een horloge die je als gegoten zit als ik dat zo op de foto zie! Heerlijk dat enthousiasme in zo’n NA topic Thenks voor dit leuke topic @illewoare en geniet van je nieuwe horloge
Fantastisch mooi horloge en prima maat op jouw pols. Tof stukje geschiedenis, waarvoor dank!
Veel plezier met deze gave Omega!
Mijn Seamaster uit 2006 heeft er wel wat van weg, gelijke band en sluiting in ieder geval.
Wat een prachtig horloge! En nog zo’n goede staat ook. Top! Veel draagplezier.
Inmiddels via de algoritmes ook in mijn Insta feed geslopen…
Prachtig horloge! Omega mag net zoals nu vaker wat meer liefde krijgen.
Bij gebrek aan middelen, heb ik eerder een collectie van catalogi dan een collectie aan horloges.
Dit is enkel Omega.
Gefeliciteerd! Die Omega railmaster modellen zijn heel gaaf, zeker de 36 variant die jij hebt gevonden. Geniet ervan.
Na al die jaren is het wel leuk om te weten wat je wil en er eens naar op zoek gaan. Je hebt er dan zoveel meer voldoening van
Dat komt zeker goed!
Dat was inderdaad heel mooi meegenomen
Gefeliciteerd met je railmaster en complimenten voor je verhaal. Altijd leuk om zo’n horlogereis te lezen, heb genoten van je NA en heb een grote op mijn gezicht. Wens je natuurlijk veel draagplezier
en overbodig om te vragen of die ooit weg gaat
Een 39 is niet de meest onoverkomelijke variant om nog eens te herkopen. Je weet nooit hoe het loopt he
Prachtig horloge op leer ook!
Heerlijk om eens in te bladeren wel
! Maar goed, er zijn erger dingen
Het delen van de vreugde is misschien nog 1 van de fijnste aspecten van de hobby. Bedankt voor de interesse
En nee, die gaat niet meer weg
Mooi verhaal & mooi horloge, gefeliciteerd!!
Hij heeft er meer dan iets van weg. Het is dezelfde kast ook, alleen uurwerk, wijzerplaat en wijzers zijn anders. Ook een prachtstuk dus
Prachtig horloge, proficiat heel veel draagplezier
En met 36mm staat deze jou perfect
Ik vind die sluiting ook heerlijk zitten. Ook dat die band tapered is, draagt fijn.
Beter dan die lange gesp/sluiting van mijn Speedmaster.
Als 116e in lijn met een reply kan ik alleen maar de woorden van andere echo’en:
Prachtig horloge - veel draagplezier ervan;
Goed verhaal;
Ineens is de 36mm Explorer een beetje bourgeois
Zeker! Een perfecte 19-16mm band met elegante sluiting, wat moet een mens nog meer
Het forum is gelijkgezind vandaag! Bedankt!
Gefeliciteerd Jasper! Mooi je enthousiasme zo te mogen ervaren. Geniet er van
Voor mij is het toch de
Mooi verhaal over een prachtig horloge. De reacties ook leuk. Veel plezier ermee!,