NA: Omega Speedmaster Reduced

Ken je dat; dromen die tegen vallen als ze uitkomen?
Jarenlang droomde ik van een Speedmaster Professional. Maar toen het moment eenmaal daar was, de spaarpot gebroken en ik het horloge om had bij de juwelier schoot er maar één gedachte door mijn hoofd: dit is te groot. M’n pols is dan ook eerder schattig dan flink.

Shit. En nu? Toch maar voor een Speedmaster Reduced gaan? Afgaande op de verhalen op internet zijn er twee meningen: 1. Dat is het gewoon nét niet. 2. Prachtig horloge, zeker voor de kleinere pols. En nog een automaat ook.

Na een korte zoektocht een mooi exemplaar gevonden, en om de pols was het direct duidelijk: dit is 'm!
Elke blik op m’n pols levert een glimlach op, ik ben er in ieder geval heel gelukkig mee!

104 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! Veel plezier er mee :slight_smile:

Deze past je zo te zien perfect en hangt niet over je pols! :face_with_monocle: :smiley:

Enjoy!!!

1 like

Mooi! Past prima.

Geniet van je NA. :+1:

Herkeenbaar. Een “echte” speedmaster is prachtig, maar niet op mijn pols. Dit ziet er prima uit. Geniet er van!

1 like

Hoeveel cm is je pols?

Deze staat prachtig, geniet ervan!

Klassieker! Mooi hoor. Geniet ervan.

Erg gaaf horloge! Heb hem zelf ook gehad alleen volede voor mij ook te groot op mn 16cm polsje…

Gefeliciteerd met deze prachtige NA!

Gefeliciteerd met je schitterende aanwinst!

Mijns inziens heb je de juiste keuze gemaakt met de reduced :wink:

Geweldig. Mooi! :champagne:

Gefeliciteerd. Mooi horloge, zeker gezien het formaat. Veel plezier ermee.

Proficiat, mooie aanwinst. Wat ook een hele mooie versie is is de Omega 3539.50.00 :heart_eyes:

Proficiat, top horloge en past je inderdaad prima. Heb deze zelf ook, maar draag hem niet, bij mij valt hij te klein voor m’n 17,5 cm pols.
De FOIS is ook nog een optie voor de smallere pols. 40mm en slankere lugs. Wel het dubbele van de prijs.
Geniet er van

1 like

Mooie aanwinst! Van harte! :slight_smile: :+1:

Ben ik ook benieuwd naar. Deze staat perfect!

Staat je goed!!
Geniet er van. :ok_hand:

Wat een pracht van een aanwinst!!
Geniet ervan.

Mooie maat. Zeker voor jouw pols. Geniet er van.

Gefeliciteerd met de Omega Speedmaster en zeker in dit jubileum jaar! Kortom juiste keuze om voor Omega te kiezen.