NA: Parmigiani Tonda 1950 (unboxing)

Mooi! Zeer ondergewaardeerd merk net zoals Chopard dat hetzelfde zegel van Fleurier heeft. Dit zegel is met name in het leven geroepen omdat de term swiss made wel een heel ruim begrip is. Kwalitatief is dit natuurlijk topniveau.

1 like

Gaaf zeg. Ik vind hem erg geslaagd. Dat sportieve randje door die wijzers kan mij wel bekoren.

Ik had inderdaad een stukje kaas in de goodiebag verwacht i.p.v. een loupe of een reisetui. :wink:

1 like

Echter niet bij een gewone spiekerbox…:wink:

1 like

Cohen dacht ik. Aan de bips, niet over de spiekers.

1 like

:grin: inside joke…

2 likes

Gefeliciteerd! De kwaliteit straalt er vanaf. Leuk om ook andere high-end merken hier op het forum te zien :ok_hand:t2:

1 like

Ah, je bent met Sammie naar de bioscoop geweest. :joy:

2 likes

:joy:

1 like

Het was nog véél intiemer…:smile:

2 likes

Tegenwoordig kijken veel meer mensen naar youtube filmpjes dan in tijdschriften :wink:

@tompj ik vond hem toen ik hem eerder op foto’s tegenkwam al heel mooi en jouw foto’s bevestigen dat. Ik ben ervan overtuigd dat hij in het echt nog fraaier is!

2 likes

Ik heb ook meer met duiksters :wink:

De naam doet mij aan als een Italiaanse schimmelkaas maar ik ben niet teleurgesteld dat het een mooi horloge is :+1: Ik kan de smaak van Tom wel waarderen, niet altijd wat ik zou kiezen omdat ik het te weinig kan dragen.

En ook wat @Zulu al zegt niet de geijkte merken en typen die voor dat geld ook te koop zijn en dat vind ik gewoon een hele dikke plus 1. Het is leuk om ook dit soort horloges te zien hier op HF en dank voor het delen.

Van harte en veel plezier met dit exclusieve horloge.

1 like

Zie hem nu pas, weer een hele mooie aanwinst.:+1:
Past goed binnen je schitterende collectie en zoals je zelf al aangeeft sluit mooi aan bij de JLC.

Veel draagplezier!

ps. Verdiend nog wel een paar mooie foto’s vanuit verschillende hoeken, met name de zijkant.

1 like

Ga ik regelen.

1 like

Wat een mooi sierlijk horloge :ok_hand:

1 like

Hier nog wat snelle shots (aanklikken helpt):

!

Voor de maat, van enige afstand en daarna ingezoomd:

9 likes

Nu nog een lume shot!

1 like

Hier trouwens nog een Parmigiani van mijn wishlist:

Edit: ik had hem al gepost geloof ik…

3 likes

wat een schitterend horloge, gefeliciteerd.

1 like

Deze vindt ik niet om aan te gluren.

Vooral de “onbalans” doet pijn aan mijn ogen.
Dat afgehakte register , zwart/wit accenten i.c.m de zachte dial en het rosé goud.

Sorry tom :nauseated_face:

1 like

Ik houd wel van een beetje een twist. Ik vind hem zelf prachtig.

1 like