NA: Parmigiani Tonda 1950 (unboxing)

Prachtige aanwinst, geniet ervan.

1 like

Mooie aanwinst van een mooi merk, dat uurwerk is werkelijk prachtig! Echt zo’n model dat je om moet hebben om te kunnen waarderen, dressers zijn niet zo fotogeniek :blush: geniet ervan, past helemaal in je collectie.

1 like

Wauw! Prachtig horloge. :ok_hand: Een puike toevoeging aan je sowieso al erg fraaie collectie. we vallen in herhaling :grin:
Geniet er van!

1 like

Heel fraai dit zeg… Genieten…

1 like

Mooi merk, prachtig zelfs. Iets te ā€œsaaiā€ model maar de kwaliteit springt bijna uit het beeldscherm. Gefeliciteerd met deze aanwinst. Ik vind zelf Bovet helemaal het einde…die 19 thirty lijn bijvoorbeeld…

1 like

Gaaf! leuk weer eens een wat ander merk dat je normaal ziet. heel veel plezier er mee :slight_smile:

1 like

Niet te doen…:smiley:

Hier nog een met twee ā€˜Ultra Thin’ vriendjes:

18 likes

Prachtig. :+1:t2:

1 like

Prachtig supertrio!

1 like

Sexy trio!

1 like

Prachtig uurwerk, voor de rest totaal niet mijn ding.
Maar wel heel leuk om je enthousiaste verhaal te lezen. :+1:
Heel veel plezier met de aanwinst!

1 like

Erg mooi, met name vanaf de zijkant.

1 like

Ik vind de eerste toric mooier.

Wordt deze trouwens nog gemaakt? Aangezien het hele merk met dit model begonnen is.

Die Toric staat gewoon op de site, inclusief verkoopprijs, dus ik neem aan van wel.

1 like

Mooi trio! Ook mooi om het verschil in maat zo naast elkaar te zien. De Tonda lijkt het grootst, ook iets bredere lugs?

Op de pols draagt de Zenith het grootst. De JLC is 1mm kleiner dan de andere twee. Dat verschilletje zie je wel.
Kastpoten van de Tonda staan wel iets breder inderdaad, maar zijn heel kort.

Vermoed dat de zwarte plaat er ook aan bijdraagt. Schitterend trio, met name de JLC en de Parmigiani.

1 like

Prachtig dun wel, dat vind ik geweldig :ok_hand:

1 like

Overigens, al es bij Piaget gaan kijken voor een dunne dresser? Of spreken we dan over een andere planeet qua prijzen? :slight_smile:

1 like

Altiplano :heart_eyes: Maar dan ga je wel snel richting het dubbele van de prijs van de JLC of Parmigiani, helaas.

1 like