NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

True… maar je kijkt toch ook wat anderen maken…

Wat ik wel een fijne vond… iemand gebruikte de term “premium” bij zijn omschrijving… dat soort dingen hoor ik graag natuurlijk…

't zat em vooral in die ringetjes… de laatste 0.5 mm draait het dopje wat zwaarder, door dat ringetje, en zo hou je ook de vuiligheid buiten…
Dát zie je nou net niet bij anderen…

1 like

Bestelling nr. 251 hier. Na al die heerlijke foto’s op Instagram moest ik wel. Eerlijk is eerlijk, gaaf product. Mooi gemaakt Jan!

3 likes

Kun je nog wel lopen Jan, met al die meer dan verdiende veren in togus? :smiley:

2 likes

Absoluut. En dat geeft bij het dichtdraaien nu net die ‘premium feel’. Hele goede zet van je :+1:

Ook waar, maar nooit te hard roepen wat er niet deugt aan je concurrent. Zoals reeds gezegd, pareren met je eigen plussen :heavy_plus_sign::heavy_plus_sign::heavy_plus_sign::heavy_plus_sign::heavy_plus_sign:

1 like
  • Clean design
  • Bergeon inserts
  • Titanium, in plaats van Aluminium
  • stofdicht, en zelfborgend
  • duurzame afwerking (anodisering in de groefjes)
  • oogje om 'm aan je sleutelbos te hangen

Dat dus

13 likes

Top!

En voor een scherpe prijs.

Dank je wel aan je prijsindexatie per 1 januari? Mooi moment om je prijs aan te passen. Ik ben niet de enige die het zegt, zoals je hebt kunnen lezen. Als pilot project voor een prikkie, nu over tot zaken.

1 like

Na de eerste 250 had ik die prijs lekker verdubbeld,
Na Hf zal de grootste snelheid van bestellen er wel uit zijn.
Op Watchuseek lijkt het topic nog niet erg storm te lopen. De mensen die een tooltje willen kopen hem toch wel,

@Arie_Kabaalstra Ik zag dat je je nog niet verdiept heb in het verzenden naar het buitenland. Ik zou zelf voor een prijs gaan van het tooltje dat er geen verzendkosten bij komt, Dat trekt buitenlandse kopers veel sneller over de streep,

3 likes

Daarom begin ik met “ik vind”

1 like

Haha ik ook. :crossed_fingers:

1 like

Je hebt in alles gelijk, maar herinner je nog dat dit geen sales topic was c.q. mocht zijn :joy:?

Ik ervaar het als een feedback topic :+1:
Hoe cool is het wanneer je in een NA topic de kans krijgt om feedback te geven en krijgen van de producent over het product en de product beleving :smiley:

Maar voorzichtigheid is geboden idd :+1:

1 like

En ik moet zeggen dat ik ook blij ben met deze feedback… ik krijg hier nu daadwerkelijk wat goede suggesties aangereikt…
Daarmee kan ik stappen maken… de afgelopen 3 jaar zijn voor mij allesbehalve prettig geweest… nu heb ik iets om me voor in te zetten. iets dat me tot op het bot motiveert… iets dat het 't allemaal waard maakt om tot 'savonds laat nog even in de werkplaats aan de gang te zijn…

15 likes

Neem aan dat je dan op aanpassingen aan het product duidt. Welke zie je dan voor je? Altijd nieuwsgierig

Jij vindt dat feedback altijd moet leiden tot aanpassingen?

Ik zie juist veel positieve feedback (van degenen die hem reeds mochten ontvangen, waaronder ikzelf natuurlijk). Het proces is al uitgebreid beschreven, dat was voor een deel een leertraject, zoals altijd bij product ontwikkeling. Maar dat is al uitgebreid aan bod gekomen.

Mede daarom juist zoveel positieve feedback :grinning:

Lees de topics maar na, dan worden je vragen beantwoord. Mooie manier om je

te bevredigen :+1:

Nee, uiteraard niet. Maar dat weet je ook wel. En de vraag is ook niet wat ik concludeer, want dat is totaal irrelevant. Mijn vraag was aan AK gericht, niet aan jou. Ik val AK niet aan & mocht AK dat wel vinden, dan heeft hij niemand nodig om voor hem op te komen. Kan hij perfect zelf :wink:

Arie zegt: ik krijg hier nu daadwerkelijk wat goede suggesties aangereikt…

Is het dan raar dat ik denk aan “aanpassingen”? :thinking: Dat kan ook zoiets zijn als een schroevendraaier uitvoering… Grotere markt is ook altijd leuk. Je moet niet van het negatieve uitgaan. Dat is vermoeiend.

1 like

Suggestie die werd gedaan zonder aanpassing van de tool bijvoorbeeld: Prijs de tool voor het buitenland inclusief verzendkosten.

3 likes

Ben jij Arie zijn woordvoerder?

Nee, jij?

Dit soort reacties wordt je geacht na je achtste achter je te hebben gelaten :rofl: of hèt is heel leuk
dat we zulke jonge leden hebben :wink:

1 like

Mooi toch? Maar je geeft zelf aan dat het niet op een verkoop topic moet gaan lijken, dus dan kun je toch prima zelf kijken wat de suggesties zijn? Dat is niet van het negatieve uitgaan, maar jouw eigen inbreng serieus nemen :smiley:. Dan hoeft Arie niet samen te vatten wat je zelf mogelijk al kunt lezen.