Je inbreng wordt steeds leuker. Fijn dat je erbij bent!
Welke ordernummers zijn er inmiddels al geleverd? Ik zit op nr 28 dacht ik.
Nou⦠jongens⦠geen ruzie he?
de suggesties liggen meer op het verkoopvlak⦠zoals internationale verzending regelen, prijsaanpassing, dat soort dingen⦠daar moet ik inderdaad naar gaan kijken.
'k ben wel in een wervelstorm terechtgekomen⦠vanuit niets het tooltje ontworpen, dankzij Ruud die me zijn Bergeon tool opstuurde zodat ik de inzetjes kon opmeten en reverse-engineeren, anders had ik ze eerst moeten bestellen⦠en we weten allemaal wat dat voor ellende wasā¦
Van daaruit moest ik zorgen dat ik de juiste gereedschappen in mijn machines kreeg⦠ik had die EMCOturn 120 net staan⦠één klusje op gedaan⦠en dat kon nog met de tools die met de machine meegeleverd warenā¦
Voor de DUMET Momentum, moest ik een reeks andere gereedschappen hebben⦠en ook in dat proces heb ik de nodige leermomenten mogen beleven⦠met name op het gebied van betrouwbaarheid van de pakketdienstenā¦
en dan ben je dus al aan het produceren nog voor alles binnen is⦠je doet het met wat je hebt, en wat je zelf even kan maken⦠zoals binnendraaibeiteltjes die je in een gat van 4.5 mm kan invoeren om ze uit te draaien⦠(Vroeger⦠toen ik nog als gereedschapmaker werkte⦠was de kleinste maat die we uit konden draaien 13 mm⦠ze zouden daar gek worden van die kleine beiteltjes die ik nu gebruik⦠en ze zullen in de toekomst nog wel kleiner wordenā¦
Van Stilstand naar volop produceren in korte tijd⦠van financiĆ«le armoede tot een situatie waarbij ik niet meer hoef te kiezen tussen een volle maag,of een volle tankā¦
Van mijn kant uit past daar slechts dankbaarheid voor diegenen dieāt tooltje besteld hebben, en DUMET watches daadwerkelijk een start hebben gegevenā¦
rest nu slechts het fuchsia anodiseren. Graag vóór de kerst
Nah, graptje. Ik vind het geweldig om heel het proces te kunnen volgen. “t is bijna net zo spannend als Neighbours indertijd, maar dan zonder de slechte acteurs.
Hier nog een concurrent, mocht die niet nog niet voorbij gekomen zijn:
Maar geef mij maar de Dumet
en zo zie ik het graagā¦
Ik ook, en nu even flink internationaal doorpakken a.u.b.
Er is op dit forum desgewenst voldoende hulp aanwezig om er nog tig duizend exemplaren van weg te zetten.
Er is nu wel, om het maar on topic te houden, āmomentumā voor!!!
Als buiten Nederland past bij de ambities van Jan zou ik daar in ieder geval nu op inzetten!
Die vraag is legit imo, en update zou fijn zijn
Ik zou je tooltje iig binnen nu en 2 weken bij je verwachten, mits er weer niet weer issues zijn met Aries machinepark.
Ik weet niet op basis waarvan Jan de eerste tooltjes heeft opgestuurd, iig niet order nummer. Nu is t doel de komende twee weken flink wat tooltjes maken en versturen.
Er wordt niet op nr uitgeleverd⦠omdat ze per batch en kleur gemaakt worden.
He wat flauw .
Ze beginnen allemaal blanco natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen dat Jan inderdaad nog wat extra tooltjes anodiseer ervaring wilde meepakken en daarom wat van die tools eerder heeft gemaakt en verstuurd dan je op basis van ordernummer zou verwachten. Sommige kleuren zijn veel populairder dan andere.
Zeker. En de connecties natuurlijk ook.
Misschien wil Fratello wel een aantal in hun webshop zetten? Eigen kleurtje en alles. Als ze er 1 willen zien in het echt, ik wil er wel heen om de mijne te laten zien.
Of een paar retailers vragen of ze deze willen kopen als aanschaf presentjeā¦
Welke maat is het Bergeon inzetje (vork)?
Ook binnen vandaag! Heel mooi vakwerk hoor @Arie_Kabaalstra. Heel mooi. Zeer handig om altijd bij te hebben. Hulde aan dit soort projecten!
Goedendag,
Hoe kan ik er ook 1 bestellen.
Dit topic bekijken