Dit topic, en initiatief, is precies wat ik er van verwacht en gehoopt had
Edit: wat wel wonderlijk is dat Jan/Arie als enige een podium blijft krijgen daar waar andere bedrijven/individuen dat niet krijgen. En dan nog even los van een, al dan niet, succesvol zijn van het betreffende initiatief.
Zit ik ineens op een verkeerd forum? Of is dit het resultaat van de krapte in de kinderopvang………zo erg zelfs dat de kindjes op horlogeforums beginnen te reageren. Wat een trieste bedoeling!
@Arie_Kabaalstra, ik lees de voortgang van mijn tooltje met veel plezier.
Maakt het alleen maar leuker als hij op de mat valt. Ga vooral zo verder het wordt wel gewaardeerd
Man respect voor al jullie technische kennis. Mij ben je dus kwijt halverwege.
Weet alleen dat het tooltje mooi is en dat ik hem toch maar moet gaan bestellen…,
Had ik ook (buiten bij daglicht) en zie ik volgens mij bij de bruine vaker op de foto’s, de andere kleuren lijken meer egaal.
Overigens bood Jan een prima oplossing toen ik het in een PM aangaf hoor Dus geen issue. Maar ik was te lui om terug te sturen en heb de kleur eruitgeschuurd, nu is die blank.
In een tijd waar ome Ali ons dagelijks in blijde afwachting houdt, wil ik iedereen een fijne kerst wensen en hoop ik dat Jan ook gewoon wat tijd doorbrengt bij zijn geliefden.