NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Nog net met Kerst binnen. Super gaaf tooltje!
Bedankt @Ruud en @Arie_Kabaalstra

In 1 woord; Vakwerk

Fijne Kerst allemaal🎄

25 likes

Dit is niet waar, er zijn er meer, zelfs met hun eigen topic, maar omdat er in die topics geen trollen zitten vallen deze lijntjes niet zo op. Bij Jan zijn er altijd een paar die het nodig vinden om te zieken, wat ze niet durven bij deze anderen. Ik snap oprecht niet waarom mensen een topic niet kunnen negeren.

6 likes

Ik zou hier zo veel op kunnen zeggen, maar met kerst niet!!
Ik wacht maar met extra geduld op de numéro 120…. :love_letter::love_letter:

1 like

Ach, ik heb nr 280. Wachten en geduld hebben is ook mooi. Heeft een meditatief effect.

1 like

280 Komt zeker vóór de kerst!

2023 :rofl:

2 likes

Doe dat dan ook niet!

2 likes

Wat maak uit uit? Gisteren werd ik geboosterd met Moderna. Vond ik lekkerder dan de vaccinatie met Pfizer. Meer elfen en minder kabouters zeg maar.

3 likes

Heel mooi! Tooltjes zien er super uit. Als het goed is komt de mijne binnen nu en een paar dagen binnen. Heel benieuwd. Ben voor de gele versie gegaan :pray: :slight_smile:

2 likes

de eerste gele die op de lijst staat is ordernummer 112, die zou zeker bij de eerstvolgende batch moeten zitten… al verstuur ik er maar 1… :smile:

4 likes

Ik heb ondernummer 100 dus hij was verzonden als het goed is. Wacht het even af :+1:

1 like

Ja, die heeft 'het nest" inmiddels verlaten…

3 likes

Dus dan komt 131 ook in zicht :sunglasses:

Ja nr 101 is binnen. Ik las net dat jij nr 100 hebt. Dus die zal vandeweek zeker arriveren. Ik heb geluk gehad dat hij nog voor de Kerst is bezorgd

3 likes

Bedoening. Zoek maar op.

11 likes

Helpt het nog als ik zeg dat ik 3 januari 41 wordt… :stuck_out_tongue: Grapje natuurlijk, ik zie hem wel verschijnen.
Edit: Niet dat ik 3 januari jarig ben, dat is geen grap

2 likes

Ah goed om te horen!

1 like

Ordernummer 153?.. pfoe… ik hoop dat ik het redt… maar lang zal het niet meer duren eer ie op de mat ploft

1 like

135 hier :wave:.

Ik wacht geduldig af!

1 like

240 hier.
Lekker 2 weken vrij…:innocent:

1 like

is dit uiteindelijk nog gelukt?:heart_eyes: dan kan ik de mijne namelijk morgen of overmorgen verwachten gok ik :smiley:

2 likes