Ik ben benieuwd.
Het zou dan niet heel lang meer duren met nr. #122 
Lekker kort bericht, en wat een energie steekt u in het zeuren over iets wat u totaal niet aangaat 
p.s. alleen maar positieve berichten van mensen die em al in de bus hebben!
Dat biedt hoop… ik heb ordernummer 121 met dezelfde besteldatum. Kijk er naar uit!
man man man, dat er nog steeds leden zijn die Blijven zeiken!
man man man.
Duidelijk
Je wordt wel een beetje traag op je oude dag, heb je lang moeten zoeken naar een bericht van mij om op te reageren? Post eens een foto van een horloge, is leuk man, op een horlogeforum.
Was inderdaad ook een positieve reactie!
Héél knap gemaakt hoor, echt mooi vakmanschap. Bedankt voor dit initiatief. Er zaten wel nog wat spaanders/metaalkrullen in de kapjes bij mij, zal die nog even met perslucht proberen uitkrijgen.
@Herman-JR blijft maar marijntjes doen!
Haha en jij heb er niks mee te maken wat ik doe!
Maar ik moet idd mijn berichten goed afwegen.
Er is namelijk een vlagsekte actief op mijn berichten.
Oh, beginnen die praktijken ook weer?
vlagsekte
Mijn nominatie voor het forumwoord van 2021.
dank je dat je 'm nog even “plugt”… 
Je wordt wel een beetje traag op je oude dag, heb je lang moeten zoeken naar een bericht van mij om op te reageren?
Moet toegeven dat ik niet alle 1600 berichten heb gelezen, heb ook nog een leven, zou u ook moeten doen, is echt super 
p.s. Mike C was toch heel tevreden , even goed lezen a.u.b.
p.s. 2 om jezelf super te noemen, mag ik vragen waarin?
p.s. 2 om jezelf super te noemen, mag ik vragen waarin?
De vragen beginnen nu echt scherp te worden 
Iets meer on topic, iets minder
?
De persoonlijke belangstellingen, vetes, polemiek etc. gewoon weer even via PB of een daartoe aangemaakte app-groep?
En…terug naar on topic
er staat een batch voor verzending in de planning voor morgenmiddag… die ben ik nu aan het afwerken… morgenochtend en middag de volgende lading doppen draaien…