Mooie aanpassing Jan
Een voorspoedig 2021 .
Mooie aanpassing Jan
Een voorspoedig 2021 .
In
2021 was zeker de laatste paar maanden voorspoedig⦠dat 2022 op dezelfde voet door moge gaanā¦
en dat zelfde ook voor iedereen⦠!
Leef je leven⦠maak wat moois van 2022!
Hoi Jan
Is er inmiddels een beetje interesse uit het buitenland?
Ja⦠dat wil zeggen een paar belgen, en ƩƩn duitserā¦
Heb je ze al op Uhrforum of een ander forum gepromoot?
Nog niet⦠'k wil eerst wat er nu is de deur uit hebben, en als het even kan een voorraadje opbouwenā¦
't lijkt toch een āblijvertjeā te zijn⦠dus moesten we maar eens vooruit kijkenā¦
'k heb er niets aan als ik ze elders promoot, weer 100 bestelligen in een week (of zelfs een dag zoals hier gebeurde) binnenkrijg⦠en het dan weer een poosje duurt voor ik kan uitleveren⦠dat lijkt me niet handig
Daar heb je een punt, Verstandige beslissing
Kleine update uit de werkplaatsā¦
het schroefdraadsnijden werkt als een zonnetje⦠logisch ook⦠de machine kan het⦠en ik weet nu ook hoe ik het moet programmerenā¦, en de door mij bedachte truc met de 2 beitels op 1 houder⦠werkt ook prima⦠dus āArie is tevreeā met dit gegevenā¦
Hetgeen betekent dat het met de hand tappen van de doppen naar het rijk der herinneringen kan worden verwezen⦠en wel naar het vierkant archief van mijn geheugenā¦
Morgen testen in titanium om de maat te bepalen⦠en dan gas erop⦠dan kunnen de doppen direct na alle bewerkingen in de werkplaats worden geslepen, en indien nodig geanodiseerd⦠alleen de bodies worden nog handmatig van schroefdraad voorzien, omdat ik a: nog geen geschikte beitel heb kunnen vinden voor de draad op de bodies, en het draadsnijden in de bodies prima gaat op mijn Chinese draaibankje, dat ding heeft namelijk net genoeg vermogen om dat tapje er doorheen te sleuren, en net te weinig om 'm te brekenā¦
Ben benieuwd, gaat zeker lukken voor de kerst bestnr269
Na veel wikken en wegen besloten dat ook ik er een nodig heb
Waar kan ik dit moois bestellen ?
Merci !
Klopt dit?
Of zijn er veel nog niet verzonden maar wel gereed?
Eerder las ik 2 van 18 orders op een dag waren met 2 tools.
Ik heb order tweehonderdnogwat en was gewoon even benieuwd.
order 114 is (voor zover ik weet) nog niet verzonden, maar ik gok dat hij ondertussen wel al klaar ligt. Totaal na Marco minstens op 295, misschien al door de 300?!
Maar jij weet ook niet allesā¦
Legitieme vraag lijkt mij.
Je begint net als mijn leidinggevende te klinken Maar iig nog geen āje order is verzondenā mail ontvangen haha
Order nummer 240ā¦
15 per dag produceren en versturen is in ieder geval niet realistisch gebleken, dan zou mijn order reeds binnen zijn.