NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

Ik vind het niet om te lachen.
Lijkt me een normale vraag.
Het zou voor kerst geleverd worden.

9 likes

Jongens gaan we weer:

Als je dit draadje volgt weet je dat de levering heel traag is, dan kan je kiezen of accepteren dat je wacht of annuleren. Beide mogelijkheden zijn naar eigen keuze.

En ik heb al eerder aangeboden dat diegene die hem nu nodig heeft de mijn tegen een mooie fles wijn mag ophalen, dan schuif ik wel achteraan in de rij.

5 likes

Zeker waar, maar @Arie_Kabaalstra communicatief is die smiley niet zo handig

6 likes

Eens, net zoals het heel kinderachtig is om daar (voor de tigste keer) over te vallen.

3 likes

Het is niet zo een moeilijke vraag toch, wanneer ik aan de beurt ben.
Je weet hoeveel je er per week maakt.
Dat het lang duurt, prima.
Maar wees er gewoon open over.

Dat is niet in control, lees even de vorige paar honderd berichten hier.
Je legt je er bij neer of annuleert. As simple as that.

1 like

Als ik binnen 2-3 dagen nauwkeurig zou kunnen voorspellen, dan zou ik dat wel doen

Maar als ik daar nu een uitspraak over ga doen, dan gaan er weer mensen met hun rekenmachientje uitvlooien wanneer hun exemplaar op de mat zou moeten kunnen vallen.

En als ie er dan om wat voor reden niet is?

4 likes

Met “Gaan we weer” doel ik op het gegeven dat de terechte vraag om duidelijkheid al heel vaak gesteld is met even zoveel antwoorden die het net duidelijker maken.

Het gaat om die smiley Arie
anderen delen jouw gevoel voor humor niet in deze.

De vraag is inderdaad niet moeilijk en mag gewoon gesteld worden. Het antwoord is echter wat lastiger heb ik in de afgelopen 100 posts gemerkt.

De laatste verwachting was dat er 15 per dag gemaakt zouden worden. Dit is echter niet gelukt. 122 is inmiddels ook verzonden. Ik zie wel dat het proces sneller verloopt dan voorheen. De optimalisatie in het proces is pas net op gang gekomen, dus het zal nu moeten gaan blijken hoeveel tooltjes er per dag gemaakt kunnen worden. Jij hebt 240 en ik 262. Even kort door de bocht waren tooltjes t/m 100 net voor de kerst geleverd. We zijn nu ongeveer 1,5 week verder en 122 is de deur uit gegaan. Dus laten we zeggen dat er misschien 25 tooltjes zijn bijgemaakt? Mijn persoonlijke verwachting is dat we ergens eind februari / begin maart aan de beurt zijn, tenzij de laatste optimalisatie dusdanig veel tijd scheelt (en als ik het zo mag geloven denk ik van wel), dan zouden we wel eens eerder aan de beurt kunnen zijn.

Voor nu vermaak ik me prima met dit topic en kan de posts van Arie zeker waarderen, betreft hoe het proces verloopt. Ik zie wel telkens vooruitgang.

6 likes

Sorry
 maar er is nooit gezegd dat er voor kerst geleverd zou worden, er is aangegeven dat dat het streven was

ook is er meerdere keren aangegeven dat bepaalde bewerkingen meer tijd kosten dan begroot, en dat de levertijd te optimistisch was begroot.
waarvoor nogmaals excuses, ik kan geen ijzer met handen breken
 'k zou ook gewoon alle tooltjes onbewerkt op kunnen sturen, en dan haal je je vingers eraan open
 is dat dan wat je wilt?. dat kan ik me ook niet veroorloven.

4 likes

De aanpak van @JuKo vind ik een mooie, in plaats van klagen tegen @Arie_Kabaalstra maken we een voorspelling op basis van de laatste geleverde tooltjes.

Geen garanties gewoon een indicatie.

Dan kan Jan zijn ding doen en bezig zijn met titanium.

4 likes

ik denk dat het vooral ook door deze uitspraak komt dat mensen wat ongeduldiger werden :wink: is ongeveer twee weken geleden dus dat zou inhouden dat er alweer 200 klaar zijn, ookal denk ik dat iedereen liever langer wacht dan dat ze een slechter afgewerkt product hebben :wink:

Nog geen #114 in m’n posnl app, hopelijk komt hij morgen :slight_smile:

1 like

Dat zijn dezelfde mensen die wel kerstvakantie hebben gehad en zijn gaan skieen gok ik? :wink:

Geen eerlijke aanname in die zin. Laten we gewoon de aanpak van JukO volgen.

1 like

Inderdaad, er is niet gezegd dat het voor kerst geleverd zou worden. mijn fout.
Dat was slechts de indicatie, rond kerst.
En het streven was in elk geval voor het einde van het jaar alles te leveren.
I rest my case.

1 like

Ja maar er kan ook nooit een fatsoenlijk antwoord uitkomen.
Tuurlijk is het niet gelijk om @Arie_Kabaalstra te bashen maar je kan dan toch ook gewoon eens reageren met; ‘vandaag met nummer 120-130 bezig. Hopelijk deze week de deur uit’ oid.
Kleine moeite voor zijn Klanten lijkt mij.

15 likes

Dat is constructieve feedback :clap:t2:

1 like

Juist. Lekker simpel.

1 like

Ik weet niet eens meer welk nummer ik hebđŸ€Ł
Is er ergens een bestellijst te vinden waar ik kan zien welk nummer ik heb?
Ik wacht rustig af, maar ben wel benieuwd welk nummer ik heb.

In je mail zoeken op dumet helpt niet?

Ik heb 227