Totaal onverwacht een schoonheid in de brievenbus!!!
Top afgewerkt:
Wellicht kan, als iemand zijn tooltje ontvangt, ook het nummer vermelden?
Dan weet ik dat 138 niet ver weg meer is.
138 is niet ver meer⦠die gaat in de eerst volgende batch meeā¦
'k heb helaas wat āAfkeurā in de laatst gemaakte batch, maar dat komt pas bij het nabewerken aan het lichtā¦
Maar tooltjes met beschadigingen in het oppervlak van de dopjes of de body, die ga ik echt niet leveren⦠die gaan hier zo de schrootbak inā¦
Je maakt het erg spannend voor mijn nummer 128ā¦
als 138 in de eerst volgende batch zit⦠ga er maar van uit dat 128 er zeker bij zit⦠een Blanco met inserts als ik het even goed zie op mijn andere schermā¦
Ehhhhh, en stomen dan???
Leuk, ik kijk er naar uit!
en ehh kroketten rƶstie zetmeel lijm
Jammer?.. Ja⦠jammer dat ik ze eerst heb moeten draaien en frezen voor dat die beschadigingen aan het licht komen⦠maar ik kan toch moeilijk eerst alles met een loupe gaan controleren?, dat kost me nog meer tijd, en het risico dat ik toch ergens iets over het hoofd zie, dat later weer aan het licht komtā¦
ze liggen overigens nog niet in de schrootbak, maar ik weet nog niet wat ik er eventueel mee zou kunnen⦠dus de kans dat ze in de schrootbak belanden (wel in de Titanium schrootbak) wordt groter met de dag⦠Titaniumschroot doet een euro de kiloā¦
we zijn Poffen helemaal vergeten!..
Rƶsti⦠dat ik die vergeten ben⦠daās toch iets wat ik regelmatig zelf maak⦠meestal in combinatie met gecarameliseerde witlofā¦
Nee joh, nu gewoon perfecte exemplaren leveren.
Pas als iedereen wat heeft diversificeren in het aanbod. My 5 cents.
Niet aan beginnen. Vroeg of laat komen ze in omloop en vervaagt de lijn tussen A en B kwaliteit. En werkt het in je nadeel.
Ik vind hem wel handig!
Dat lijkt mij ook een optie. Weg gooien kan altijd nog.
Gewoon een ander model van maken en anders afwerken. Zodat het beschadigde deel weg is en het gewoon een A product blijft. Maar niet verbloemen,
Dat Rolex al jaren met Tudor
Preciesā¦
en de beschadigingen maken het helaas niet mogelijk om 't ontwerp zo te veranderen dat ze bij alle exemplaren verdwijnen⦠dus⦠schrootbak⦠'t is niet andersā¦
Gebruik je de volle dikte van de titanium staf Jan @Arie_Kabaalstra ?
Of draai je alles af ?
Mijn ervaring met 6AL4V is dat de huid sterk verschilt per batch.
Ik draai alles uit staf Ćø8, en ik draai dientengevolge de buitenkant niet af⦠dat zou me nog meer tijd kostenā¦
ook zit je met 4-5 x D met buiging⦠trillingen en andere ongein, en ik weet niet of mijn center die afstand kan overbruggenā¦
Dan zit je ook weer met extra opschuiven van het materiaal, want het afsteken wil je toch zo dicht mogelijk bij de klauwplaat doen.
tot dusver viel het mee, maar vandaag had ik 5 korte doppen die niet door de kwaliteitscontrole kwamen⦠dus ben ik een uurtje of wat geleden nog even naar de werkplaats gestiefeld, en heb 6 extra doppen gemaakt⦠zal je net zien, als ik er 5 maak, dan zit er ook weer minimaal 1 bij die niet goed isā¦
Momenteel staat de Frituurpan op te warmen, ik duik het Atelier nog even in om die laatste exemplaren te slijpenā¦
De Doppen zijn geslepen, er zat er inderdaad weer een tussen dieāt niet gehaald heeftā¦
De frieten zijn inmiddels ook gaar⦠vanavond de tooltjes anodiseren, morgen assembleren, inpakken en wegwezen⦠morgenmiddag ben ik even uithuizig, werkblad voor de minibench laten frezen voor de eerstkomende rikketik
Arie for president