Het gaat lekker! Denk dat veel mensen het fijn vinden als je weer een batch op de post doet, je een kort berichtje achterlaat tot welk nummer de deur uit gaan. Denk dat het een hoop vragen zal schelen
Keep up the good work!
Ik probeer het juist luchtig te houden⦠Eigenlijk is het om te huilenā¦
Die mogelijkheid biedt de webshop. Zal Arie het even demoāen⦠wellicht dat hij het kan doen nu ik het eigenlijk een beetje te druk heb met werk.
Dat zou fijn zijn.
Eens.
Ik 146, we zullen dan wel bij de volgende zending zitten!!
Mijn info is dat Arie de ontvangers gemaild heeft
Nr 156 vandaag ontvangen!
Kan ik bevestigen, kreeg zojuist een verzendbevestiging⦠Nummer 136 is onderwegā¦
Ik heb de bevestiging ook ontvangen. Wacht in spanning af! Heel benieuwd!
Ok, als de ontvangers hier dan blijven melden met hun nummer kan de rest een beetje inschatten wanneer zij aan de beurt zijn.
205 ontvangen
Vakwerk Jan
Ajeto!
Boefje , niet het systeem ontregelen he
Nou⦠ik niet. dat heeft de webshop software gedaanā¦
Ruud heeft me even verteld hoe ik van een aantal orders de status kan veranderen, en daarmee verstuurt de webshop een mail⦠wist ik veel?..
Ik vraag me alleen af⦠Beste Godefroud van Bergenhenegouwen-SchadĆ© van Dooren, waarom je dan de Nickname āHerman -JRā gebruikt
Handig hĆØ? Het is dus al semi geautomatiseerd. Mocht je ooit een keer zo groot worden dat je ongeveer 100 tooltjes per uur moet verzenden, dan kun je met scanners werken. Dan scan je de order, komt er automatisch een adreslabel uitrollen en wordt direct een mail verstuurd. Scheelt een hele hoop tijd
Iets met leesten en schoenmakers?
Arie wanneer ga je buiten Nederland dit product verspreiden? En heb je al andere watch tools in gedachten?