Hij is binnen hoor! Wat een mooi afgewerkte tool! Ziet er echt heel fraai uit! Bedankt @Arie_Kabaalstra!
Het wachten waard. Goed afgewerkt. Sluit perfect, geen bramen.
Shit niks om af te zeiken deze keer in dit topic.
Helaas weer geen voer voor de “trol-brigade”.
Strak werk hoor
Ik wissel nooit bandjes , maar dit is wel een hebbeding
Vandaag ontvangen. Is elke cent meer dan waard. Heel mooi gemaakt.
Ik hoor net dat 131 ook op de mat is gevallen. Ik ben benieuwd zondagavond.
Ennnn ja hoor! Gister lag hij dan eindelijk op de mat. Erg blij mee, oude tooltje is hemelen dus kwam mooi uit
Mooi afgewerkt @Arie_Kabaalstra, leuk en handig om te hebben. Levertijd moet je voor lief nemen en niet zo over lopen zeiken, dat is al genoeg gebeurd. Hij wordt vanzelf geleverd en de man doet zijn best wat je zeker terug ziet!
Dat is voor mij ook het belangrijkste… Ik wil iets goeds leveren, en aan de reacties te oordelen, lukt dat aardig…
Thanks!
Nog even (nogmaals) een vraag aan eenieder die hier foto’s heeft gepost van zijn of haar DUMET Momentum straptool: "Mag ik de foto’s daarvan ook gebruiken voor verdere promotie?, er zitten creatieve pareltjes tussen, die’t goed zouden doen op Facebook, Instagram, en mogelijk in de toekomst op andere fora, als ik daar wat ga promoten…
Alvast bedankt als’t mag!..
Van mij mag je
Ik ga ervan uit dat je hierbij niet doelt op mijn foto, desondankstemin
Geen probleem
Geen probleem
Vraag dat per PB! De vraag is te algemeen.
dat zou betekenen dat ik eerst moet uitzoeken welke namen bij welke nicknames horen,of ik moet iedereen per E-mail gaan benaderen…
Als je in dit topic iemand een mooie foto zie plaatsen is die Pb er toch zo achteraan gestuurd?
De moeite om een mooie foto te maken is groter dan een PB sturen.