NA plus een geruststelling (Dumet Momentum)

De wc pot moet moet je zo nu en dan ook eens stucen. Dat kost ook tijd.

4 likes

Zodadelijk nog even een aantal doppen slijpen, Ik krijg die batch vandaag de deur niet meer uit… maar als ik dit aantal morgen verstuur, dan hou ik een flink stuk dag over… dan kan ik beter straks nog even naar de werkplaats stiefelen, en nog wat doppen draaien, die slijp ik dan vanavond, dan is het morgen een kwestie van samenstellen en verzenden…
Tevens kan ik dan de houten onderdelen van de Minibench in de blanke lak zetten… 't zijn maar 2 armsteuntjes en een werkblaadje… da’s zo piept…

3 likes

SeƱor #166 is heel blij dit te lezen.

En natuurlijk boterhammen downloaden. En nog wat patat in de frituur knallen!

Ging het over mijn salaris? :slight_smile:

3 likes

Jackpotday was vorige week al :joy:

Knal er nog even 2 blij, dan ben ik met nummer 168 ook heeeeel blij.

Ja… en als ik er 3 bij knikker… dan springt Nummer 169 ook een gat in de lucht… :rofl:

ik stiefel zo nog even naar de zaak… vanmiddag naast het slijpen van de doppen ook een lang telefoongesprek gevoerd… een belangrijk gesprek…

Dus… Foar de kofje net eamelje, lykas wy hjir in FryslĆ¢n sizze… maar Foar de kofje noch maar wat tooltjes meitsje

1 like

:joy::joy: neem je tijd hoor.
Voor de nieuwe Brunmontagne is toch geen tooltje nodig.

3 likes

in mooie enveloppe, kan gewoon door de brievenbus.

We moeten het helaas even houden bij de 25 stuks die ik gisteren klaar had.

Ik was net op de zaak, maar helaas de binnendraaibeitel brak… Ik moet even kijken of een andere toe te passen is, met eventueel een aanpassing in het programma.

Eerst de huidige batch de deur uit …

3 likes

Positief nieuws bij deze tegenvaller… ik heb nog een stuk deels voorgeslepen Hardmetaalstaf liggen thuis… die zal ik morgen verder slijpen tot een nieuwe binnendraai beitel…

1 like

De huidige batch van 25 stuks is geanodiseerd… 't viel mee… 11 stuks met een kleurtje… 4 Rootbeer, 4 Cobalt, 1 Gold, 1 Fuchsia en 1 Emerald…

'k heb 't ā€œmysterieā€ van de kleurverschillen ook opgelost… de laatste keer dat ze in de was gaan, niet meer met Wasbenzine, maar met Spiritus… waarschijnlijk bleef er toch iets van residu van de wasbenzine achter…
Ook wordt nu elke keer 't electrolyt in het anodiseerbad vervangen… voor de lagere voltages heeft het weinig invloed, maar als je vloeistof niet ā€œfrisā€ meer is… dan is groen een ramp om te anodiseren… krijg je allerhande vage kleuren, behalve groen…,
Vers ā€œAnodiseersapā€ aangemaak… en mooi helder groen… Arie is tevree…

Nu nog even slijpen, en samenstellen… en dan kunnen ze met tante post mee…
Als alles goed gaat… Ordernummers 143 tm 166 morgen op de mat.

10 likes

Nog 96 tools te gaan en dan ben ik aan de beurt! :grin:

We zijn inmiddels over de helft…298 tools besteld…

5 likes

Mooi! Ik kijk uit naar nummer 155! :+1:

Dat is een moving target he :slight_smile: . De eerste zoveel waren er zo’n 220.

Ja… maar hij moved niet zo snel meer… dus ik haal em wel in… tegen de tijd dat het eind echt in zicht is, ga ik em in het buitenland promoten… eerst Nederland en BelgiĆ« bedienen…

Tuurlijk. Maar je bent dus al een tijdje over de helft in mijn ogen :stuck_out_tongue:

191 hier, dus ben bijna aan de beurt! Nice

Goed bezig Arie!